کد خبر : 1723568 | 16 آذر 1399 ساعت 01:47 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل خطیبی و ماشین بعد از ۱۱ ماه

سرمربی آلومینیوم اراک در پنجمین مسابقه لیگ برتر برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد و امیدوار به کسب پیروزی است.

تقابل خطیبی و ماشین بعد از ۱۱ ماه

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم در شرایطی روز دوشنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی قرار می‌گیرد که سرمربی اراکی‌ها پیش از حضور در این تیم، روی نیمکت ماشین نشسته بود.

 

رسول خطیبی که مثل آلومینیوم اراک سابقه صعود به لیگ برتر با ماشین‌سازی را در کارنامه دارد، سال گذشته در شرایطی تصمیم به استعفاء از این تیم تبریزی گرفت که مسائل فنی در جدایی او دخیل نبود چراکه تیمش در بهترین شرایط قرار داشت و موفق به کسب پیروزی مقابل استقلال شده بود.

 

این سرمربی که  فصل گذشته تا پایان هفته شانزدهم ۲۲ امتیاز در ماشین‌سازی به دست آورده و با این تیم در دو دیدار رفت و برگشت مقابل استقلال و همچنین بازی‌های مهم دیگری مثل مسابقه با تراکتور به برتری رسیده بود، در حالی از جمع سبزپوشان تبریزی رفت که تیمش در رده نهم قرار گرفته بود.

 

خطیبی که در دی‌ماه ۹۸ تصمیم به قطع همکاری با ماشین‌سازی گرفت و بعد از مدتی راهی آلومینیوم شد، پس از صعود به لیگ برتر با اراکی‌ها، پس از ۱۱ ماه باید مقابل ماشین‌سازان قرار بگیرد.

 

آلومینیوم که طی دو هفته اخیر به ثبات رسیده و توانسته برابر تیم‌های پُرمهره مس رفسنجان و فولاد خوزستان به تساوی برسد، امیدوار است در هفته پنجم که میزبان ماشین‌سازی است، نخستین پیروزی خود در تاریخ لیگ برتر را کسب کند.

 

1549113

دیدگاه‌ها