کد خبر : 1723601 | 16 آذر 1399 ساعت 11:05 | 26.9K بازدید | 3 دیدگاه

اشتباهی که برای مهاجم جوان رئال گران تمام شد

وینیسیوس در معرض انتقاد؛ از فاتی یاد بگیر

از دست دادن یک فرصت طلایی به شکلی عجیب و غریب توسط وینیسیوس جونیور مهاجم رئال مادرید خبرساز شده و او را در معرض انتقاد قرار داده است.

وینیسیوس در معرض انتقاد؛ از فاتی یاد بگیر

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در خانه سویا موفق شد در یک بازی مهم و حیاتی برای لوس بلانکوس و سرمربی‌اش زیدان حریف را 1-0 شکست دهد. وینیسیوس جونیور که سنگربان سویا را مجبور به باز کردن دروازه خودی کرد تا گل پیروزی‌بخش رئال به نام سنگربان حریف ثبت شود در این بازی به جز این صحنه به خاطر یک صحنه دیگر هم مورد توجه قرار گرفت.

 

وینیسیوس جونیور که نقش مهمی در پیروزی رئال داشت در جریان بازی یک فرصت استثنایی برای باز کردن دروازه سویا پیدا کرد که آن را به شکلی عجیب و باورنکردنی از دست داد. اشتباهی که خبرساز شده و انتقادهای زیادی به او وارد کرده است.

 

 

بوئونو سنگربان سویا با یک اشتباه باعث شد توپ از دستش به زمین بیفتد. درحالیکه توپ در حال جهش روی زمین بود وینیسیوس از فرصت ایده‌آلی برای باز کردن دروازه سویا از نزدیک برخوردار بود. اما مهاجم جوان برزیلی به شکلی عجیب سایه توپ را زد تا دروازه بان سویا بتواند اشتباه مهلک خود را جبران کرده و توپ را در آغوش بگیرد.

 

1550720

اشتباه مهلک دروازه‌بان سویا که فرصتی ایده آل در اختیار وینیسیوس قرار داد

 

1550727

مهاجم برزیلی از یک قدمی دروازه خالی سایه توپ را زد

 

1550721

دروازه بان سویا به راحتی توپ را در اختیار گرفت و اشتباهش را جبران کرد

 

این اشتباه عجیب وینیسیوس در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.

 

1550724

چطور باید بچه‌هام رو قانع کنم که وینیسیوس چنین فرصتی را از دست داد؟

 

 

1550726

1550719

مقایسه با گل آنسو فاتی: چطور باید برای بچه‌هام توضیح بدهم که آنسو فاتی از اونجا گل زد ولی وینیسوس از اینجا گل نزد؟

 

 

1550723

وینیسیوس چطور این فرصت را از دست داد؟ واقعاً نمی دونم چطور در فهرست ده نفر برتر پسر طلایی جلوتر از گرین‌وود قرار می گیره درحالیکه در سه سال اخیر برای رئال هیچ کاری نکرده.

 

دیدگاه‌ها