کد خبر : 1723632 | 16 آذر 1399 ساعت 13:56 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

رخ به رخ ذوب آهن-شهر خودور؛ فراتر از کرونا

ذوب آهن در هفته پنجم لیگ برتر میزبان شهرخودرو است ولی هنوز برگزاری این مسابقه مشخص نیست.

رخ به رخ ذوب آهن-شهر خودور؛ فراتر از کرونا

به گزارش "ورزش سه"، تمام اخبار پیرامون یکی از دو دیداری که قرار است، امروز برگزار شود، تحت تاثیر کرونایی شدن اعضای تیم فوتبال ذوب آهن قرار گرفته است و علیرغم اینکه دو تیم باید طبق برنامه از ساعت 15 در فولادشهر به مصاف هم بروند، ولی هنوز برگزاری این مسابقه مشخص نیست.


با وجود اینکه مسائل حاشیه ای این مسابقه را تحت تاثیر قرار داده، در ادامه نگاهی داریم به وضعیت فعلی دو تیم در لیگ برتر و تقابل های قبلی شان در لیگ برتر:

 

وضعیت دو تیم در لیگ بیستم:
*ذوب آهن در چهار هفته اخیر هنوز موفق به کسب برد نشده و با کسب سه تساوی و متحمل شدن یک باخت، تنها 3 امتیاز دارد. این تیم در حال حاضر در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

 *شهر خودرو با شکست دادن ماشین سازی در هفته اول (سه بر صفر) همه نگاه ها را به خود جلب کرد اما نتایج سه هفته بعدی این تیم ناامید کننده بود. شاگردان رحمتی در سه هفته اخیر متحمل دو شکست و یک تساوی شده اند. این تیم با 4 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

 

 

1550809

 

تقابل های قبلی دو تیم:
*ذوب آهن و شهر خودرو تا کنون 12 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند. در این تقابل ها ذوب آه صاحب 6 برد شده و شهرخودرو 3 بار موفق به کسب برد شده است. فصل گذشته شهر خودرو هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل ذوب آهن را به سود خود به پایان رساند.

 

دیدگاه‌ها