کد خبر : 1723639 | 16 آذر 1399 ساعت 14:14 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش یک ایرانی به انحلال تیم‌ملی ساحلی آلمان

مدیرعامل باشگاه رئال مونستر آلمان از انحلال تیم ملی فوتبال ساحلی ژرمن ها خبر داد.

واکنش یک ایرانی به انحلال تیم‌ملی ساحلی آلمان

به گزارش "ورزش سه"،  گابریل محققی مدیرعامل ایرانی باشگاه رئال مونستر آلمان که سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال ساحلی لوکزامبورگ هم به حساب می آید، در خصوص انحلال تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان گفت: طبق نامه ای که از طرف رییس فدراسیون آلمان امروز به باشگاه ارائه شد، تصمیم گرفته شد که تیم فوتبال ساحلی آلمان منحل شود و متاسفانه بدون هماهنگی با روسا و مسوولین باشگاه ها، این تصمیم در خود فدراسیون آلمان گرفته شد.


وی در خصوص متن نامه فدراسیون آلمان عنوان کرد: جلسه‌ای که در چهارم دسامبر 2020 در فدراسیون فوتبال آلمان برگزار شد، تصمیم گرفته شد که از سال 2021 تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان در هیچ مسابقه‌ای حضور پیدا نکند و منحل  شود، در متن نامه که با امضاء لیون ریس است، نوشته شده که متاثر هستند اما این تصمیم گرفته شده و برای باشگاه‌ها ارسال شده است  و در سایت خود فدراسیون فوتبال آلمان نیز این خبر درج شده است .


محققی افزود: این تصمیم در حالی در فدراسیون اتخاذ شد که هرتیمی در تیم ملی چند بازیکن دارد و تیم ملی یک سوی موفقیت فوتبال ساحلی آلمان و باشگاه‌ها و خود کشور است و این تصمیم همه را شوکه کرده است و بسیار تصمیم عجیبی است چون جام جهانی نزدیک است و آلمان در مقدماتی جام جهانی حضور دارد و در دور مقدماتی اروپاست، تاکنون در 4 سال گذشته هزینه میلیونی برای تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان شده و این تصمیم ناگهانی همه را متعجب کرده است. من تنها مربی آلمانی هستم که بیرون از آلمان به مربیگری فوتبال ساحلی در رده ملی مشغول فعالیت هستم و ما حتی تصمیم به برگزاری اردوی سه روزه با تیم ملی فوتبال آلمان در زمین مونستر گرفتیم و برنامه ریزی های آن در دست انجام بود که با مطرح شدن این موضوع این اردو نیز کنسل شد.

 


این کارشناس ایرانی الاصل فوتبال ساحلی اروپا اضافه کرد: صدرصد راه حلی بهتری برای عدم انحلال تیم ملی ساحلی آلمان وجود دارد و مسلما بازیکن های ملی پوش ضربه می خورند و امکان این بود در سالهای آینده از تیم ما بازیکنان ملی پوش آلمانی حضور پیدا می کردند و یک انگیزه‌ای برای بازیکنان ما بود، از این بابت بسیار متاثر هستم. برای تیم ملی ساحلی آلمان سرمایه گذاری خوبی شد و همین باعث تعجب است که آلمانی ها کاری را نصف و نیمه انجام دهند.

دیدگاه‌ها