کد خبر : 1723642 | 16 آذر 1399 ساعت 14:16 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

رخ به رخ MIS و سپاهان؛ در جستجوی موفقیت (عکس)

نفت مسجد سلیمان در هفته پنجم رقابت های لیگ بیستم از شاگردان محرم نویدکیا میزبانی می کند.

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا و مجتبی حسینی در شرایطی به مصاف هم می روند که تیم میزبان در جستجوی اولین پیروزی خود است و در سوی مقابل تیم میهمان که نمی خواهد از جمع مدعیان قهرمانی جا بماند، به دنبال کسب سومین پیروزی پس از تساوی تلخ مقابل سایپا در نقش جهان است.


 در ادامه نگاهی داریم به وضعیت فعلی دو تیم در لیگ برتر و تقابل های قبلی شان در لیگ برتر:

 

وضعیت دو تیم در لیگ بیستم:

*سپاهان شروع خوبی در لیگ نداشت و در هفته اول با سه گل مغلوب گل گهر شد. این تیم بعد از شکست هفته اول اما دو برد مشابه یک بر صفر مقابل آلومینیوم و تراکتور کسب کرد و در هفته چهارم نیز به نتیجه مساوی یک بر یک مقابل سایپا دست یافت. این تیم در حال حاضر با 7 امتیاز و تفاضل گل کمتر از سه تیم دیگر 7 امتیازی لیگ، در رده ششم قرار دارد.

*نفت مسجد سلیمان در سومین فصل حضور متوالی خود در لیگ برتر، صاحب 3 مساوی و یک باخت در چهار هفته ابتدایی شده است. این تیم هفته گذشته مقابل نساجی مازندران یک بر صفر شکست خورد تا اولین باخت خود را بعد از سه تساوی متوالی متحمل شود. نفت مسجد سلیمان در حال حاضر با 3 امتیاز سیزدهم است.

 

1550813

 

 

 تقابل های قبلی دو تیم:

*سپاهان و نفت مسجد سلیمان تا کنون 6 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند. سپاهان 4 تقابل را به سود خود به پایان رسانده و 2 تقابل اخیر دو تیم هم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده است.

دیدار دو تیم از دقایقی دیگر (ساعت 15) در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها