کد خبر : 1723654 | 16 آذر 1399 ساعت 16:58 | 37.6K بازدید | 1 دیدگاه

سیستم محرم در گِل از کار افتاد؛

نفت مسجدسلیمان 3 - سپاهان 1؛ تیرک اول منطقه خوشبختی حسینی

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد با نتیجه 3 بر 1 حریف قدرتمند خود را شکست دهد و به اولین پیروزی فصل دست پیدا کرد.

نفت مسجدسلیمان 3 - سپاهان 1؛ تیرک اول منطقه خوشبختی حسینی

 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان برای سه امتیاز به این مسابقه آمده بود ولی خیلی زود غافلگیر شد و با گل ساسان حسینی که روی ارسال کرنر بوعذار و ضربه سر حسینی در دقیقه 5 به دست آمد از حریفش پیش افتاد. شاگردان نویدکیا که نمی خواستند در این مسابقه بازنده از زمین بیرون بیایند، در وقت های اضافی نیمه اول و پس از چند حمله به گل رسیدند و این بازی با تساوی در نیمه اول خاتمه یافت. در نیمه دوم و در شرایطی که تصور می شد، سپاهان با روحیه بهتری برای پیروزی وارد زمین شود، این سجاد جعفری بود که در دقیقه 64 از غفلت قلب خط دفاعی سپاهان استفاده کرد و گل دوم را ثبت کرد. درنهایت در دقایقی که سپاهانی ها سراسیمه برای زدن گل تساوی تلاش می کردند، باز هم یک کرنر، اینبار از سمت چپ خط دفاعی سپاهان ارسال شد و ناییج پور بازیکن تعویضی مجتبی حسینی روی تیرک اول توپ را قطع کرد و به زاویه مخالف فرستاد تا اختلاف دو برابر شود و اولین پیروزی شاگردان مجتبی حسینی تثبیت شود. حالا سپاهان 7 امتیازی باقی ماند و  به رتبه هفتم سقوط کرد و نفت مسجد سلیمان 6 امتیازی شد و رتبه 9 جدول را در روزی که بارش شدید باران کیفیت زمین ورزشگاه بهنام محمدی را گرفته بود، از آن خود کرد.


 

تیم داوری:

محمدحسین زاهدی فرد – فرهاد مروجی – سعید زیبا – علی ابراهیمی
ناظر: یدالله جهانبازی

 

ترکیب سپاهان:

  • پیام نیازمند
  • گئورگی ولسیانی
  • محمد نژادمهدی
  • امید نورافکن (84- پاپی)
  • مرتضی منصوری
  • مهدی کیانی (69- دانیال اسماعیلی فر)
  • محمد کریمی
  • جلال الدین علیمحمدی ( 84 - مصلح)
  • محمد رضا حسینی
  • محمد محبی ( ۶٩- روح الله باقری  )
  • سجاد شهباز زاده

سرمربی: محرم نویدکیا

 

1550895


ترکیب نفت مسجد سلیمان:

  • احمد گوهری
  • مجتبی مقتدایی
  • بهروز نوروزی فرد
  • عباس بوعذار
  • سجاد جعفری (٨۴-مهران امیری )
  • فرید بهزادی کریمی
  • محمد بلبلی
  • محمدمهدی احمدی(45- محمد مهدی محبی)
  • نیما انتظاری (69-ناییج پور)
  • میثم تهی‌دست 
  • ساسان حسینی (٩٠-محمد مشایخ)

سرمربی: مجتبی حسینی

1550845

 

شرح گل:


نفت مسجد سلیمان1 سپاهان صفر :ساسان حسینی(دقیقه 34 ): در شرایطی که بازی دقایق ابتدایی خود را پشت سر می‌گذاشت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان روی ارسال عباس بوعذار و ضربه سر ساسان حسینی از تیرک اول، خیلی زود به گل برتری در مقابل سپاهان دست یافت.


نفت مسجد سلیمان1 سپاهان 1 :سجاد شهباز زاده(دقیقه 2+45 ):سجاد شهباززاده در وقت‌های اضافی نیمه اول موفق شد در ثانیه‌هایی که تیمش در حال حمله بود، با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه احمد گوهری گلر نفت مسجد سلیمان را در حالی که سر جای خود نظاره گر بود، باز کند.


نفت مسجد سلیمان 2 سپاهان 1: سجاد جعفری(دقیقه 65): سجاد جعفری هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از غفلت بازیکنان سپاهان در قلب خط دفاعی این تیم استفاده کرد و با ضربه بیرون پای راست موفق به بازی کردن دروازه نیازمند برای دومین مرتبه طی یک بازی در دقیقه ۶۵ شد.

 

نفت مسجد سلیمان 3 سپاهان 1 :ناییج پور( دقیقه 80): باز هم یک ارسال بلای جان سپاهان شد و اینبار ناییج پور از روی یک کرنر ارسالی بار دیگر روی تیرک اول عملکرد بهتری از مدافعان سپاهان داشت و به زیبایی گل سوم را وارد دروازه نیازمند کرد.

 

 

 

اخطار:

احمد گوهری( 34)از نفت مسجد سلیمان

گئورگی گولسیانی (40) از سپاهان

محمد محبی (54) از سپاهان

شایان مصلح (87) از سپاهان

 

شرح بازی:


شروع بازی با شوک سختی برای سپاهان همراه شد و آنها که برای کسب سه امتیاز به مسجد سلیمان رفته آن با ضربه سر ساسان حسینی در دقیقه ۵ گل خوردند. ادامه بازی تلاش طلایی پوشان در زمین ناهموار بهنام محمدی منجر به موقعیت های زیادی نمی شد ولی در نهایت در دیداری که شاهد برخوردهای زیادی میان بازیکنان دو تیم به دلیل شرایط ناهموار زمین بودیم، شوت شهباززاده نتیجه تساوی را در پایان نیمه اول رقم زد.
در نیمه دوم شاهد بازی پایاپایی از سوی دو تیم بودیم ولی در شرایطی که سپاهان برای رسیدن به گل حملاتی را ترتیب داده بود، سجاد جعفری هافبک نفت مسجد سلیمان بود که گل دوم را ثبت کرد. پس از این گل محرم دو تعویض پیاپی انجام داد ولی شرایط زمین اجازه بازی را گرفته بود و کار را برای بازیکنان سپاهان سخت کرده بود. در نهایت در همین دقایق بود که تیم منسجم نفت مسجد سلیمان توانست روی یک موج حمله به گل سوم هم دست پیدا کند. دو تعویض دیگر محرم و یک تعویض مجتبی حسینی، تلاشی از سوی هر دو مربی برای حفظ نتیجه بود و سرانجام این حسینی بود که تیمش علیرغم تحمل فشار مضاعف در دقایق پایانی، با سه امتیاز از زمین خارج شد.

 

اتفاق ویژه:


اولین پیروزی مجتبی حسینی که قرار بود دستیار محرم نویدکیا در سپاهان باشد و مذاکرات نهایی نیز در این زمینه انجام شده بود، از نکات ویژه این بازی بود. مجتبی حسینی اگرچه مذاکراتی جدی با سپاهان برای دستیاری نویدکیا داشت ولی ترجیح داد خودش به عنوان سرمربی در لیگ برتر فعالیت داشته باشند و مرزبان به عنوان مربی به کادر فنی سپاهان اضافه شد.

 

بهترین بازیکن:


ساسان حسینی مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان و همینطور سجاد جعفری هافبک این تیم نمایش خوبی داشتند و توانستند در شرایطی که تیمشان در چهار هفته ابتدایی تنها یکبار گلزنی کرده بود، دو گل تا دقیقه 64 وارد دروازه نیازمند کنند و روز خوبی برای بخش تهاجمی تیمشان رقم بزنند.

 

لحظات حساس:

 

دقیقه ١٢: شوت بازیکن نفت مسجد سلیمان با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۷: ضربه سر محمد نژادمهدی با اختلاف یکی دو متری از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴٢: شوت محمد کریمی با اختلاف و کم جان روی زمین به ادامه رفت.

دقیقه ۴۵: شوت بازیکن سپاهان از پشت محوطه جریمه با واکنش گوهری راهی اوت شد.

 

1550844

 

دقیقه ٧٠: ارسال دانیال اسماعیل فر با ضربه روح الله باقری وارد دروازه شد ولی قبل از آن کمک داور پرچمش را بالا برده بود.

دقیقه ٧٧: ضربه سجاد شهباززاده چکشی زده شد و با اختلاف بسیار کمی راهی اوت شد.

دقیقه ٨٣: دو حمله پیاپی بازیکنان سپاهان پس از دریافت گل سوم با واکنش های خوب احمد گوهری به جایی نرسید.

 

 

در حاشیه:

* یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹؛ نفت مسجدسلیمان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان؛ ورزشگاه بهنام محمدی

* این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی شرایط خوبی ندارد و به علت بارندگی لغزنده و ناهموار شده است.

* گیورگی گولسیانی پس از دوره مصدومیت یک ماهه‌ای که پشت سر گذاشته در بازی برابر نفت مسجد سلیمان بار دیگر به ترکیب اصلی رسیده و در کنار نژادمهدی قلب خط دفاعی سپاهان را تشکیل داده است.

* مهدی کیانی در این بازی جایگزین سروش‌رفیعی چهار اخطاره شده و در پست هافبک دفاعی برای طلایی پوشان اصفهانی بازی می کند.

* شرایط نامناسب چمن ورزشگاه بهنام محمدی سبب شده تا بازیکنان دو تیم و به خصوص سپاهانی‌ها نتوانند، عملکرد خوبی در بازی روی زمین داشته باشند.

*تاکنون چندین برخورد میان بازیکنان دو تیم ایجاد شده و شرایط نامناسب زمین این موضوع را تشدیده کرده است.

* شرایط نامناسب زمین ورزشگاه بهنام محمدی سبب شده تا پبراهن بازیکنان دو تیم هنوز به دقیقه سی نرسیده ایم با گل و لای خیس و سنگین‌تر از حالت معمول شده باشد.

* علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان در لیگ هجدهم از هفته ششم تا بیست و پنجم هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده داشت.

 

 

خلاصه بازی نفت مسجدسلیمان - سپاهان اصفهان

 

 

دیدگاه‌ها