کد خبر : 1723658 | 16 آذر 1399 ساعت 14:55 | 25.7K بازدید | 2 دیدگاه

سرخیو بوسکتس:

واقعا نگرانم؛ بارسای لالیگا را نمی شناسم

اشتباهات فردی در خط دفاعی بارسا سرخیو بوسکتس را بسیار نگران کرده است.

واقعا نگرانم؛ بارسای لالیگا را نمی شناسم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که با سه برد متوالی امید زیادی به برتری بر کادیز در هفته 12 لالیگا داشت، در عین ناباوری شکست خورد. آبی اناری ها 2-1 باختند تا عملا دیگر شانس اندکی برای قهرمانی لالیگا داشته باشند. اتلتیکوی صدرنشین در فاصله 12 امتیازی قرار دارد و این کار بارسا را بسیار دشوار می کند. هر دو گل کادیز روی اشتباهات فردی مدافعان به ثمر رسید. این اولین برد خانگی کادیز نیز محسوب می شد.

 

 

1535519

 

 

سرخیو بوسکتس هافبک ملی پوش بارسا در پایان بازی گفت:« گل اول را دریافت کردیم ولی واکنش مان خوب بود. موقعیت های زیادی خلق کردیم و در نیمه دوم بالاخره گل تساوی را زدیم. متاسفانه با یک اشتباه دفاعی، گل دوم را به ما زدند. پس از این گل، کار برای مان خیلی سخت شد.

در این فصل اشتباهات فردی، امتیازات زیادی را از ما گرفته و به خصوص وقتی حریف از ما پیش می افتد، جبران برای مان بسیار دشوار می شود.»

 

بوسکتس ادامه داد:« اشتباهات فردی در تیم ما زیاد شده و این واقعا نگران کننده است. در لالیگا ما یک چهره داریم و در لیگ قهرمانان چهره ای دیگر. در لالیگا هیچ شباهتی به خودمان نداریم. اگر بتوانیم راه حلی برای مشکلات مان در لالیگا پیدا کنیم، دیگر چنین شکست هایی را تجربه نخواهیم کرد. در لالیگا وقتی تیم ها عقب می کشند و فضاها را می بندند، کار برای مان سخت می شود. باید راهی برای خروج از این معضل پیدا کنیم.»

 

دیدگاه‌ها