کد خبر : 1723666 | 16 آذر 1399 ساعت 15:40 | 37.2K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ فسخ قرارداد مهاجم سابق رئال با PSG

خسه رودریگز مهاجم سابق رئال مادرید به طور رسمی از پاری سن ژرمن جدا شد.

رسمی؛ فسخ قرارداد مهاجم سابق رئال با PSG

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پی اس جی رسما خبر از قطع همکاری خود با خسه رودریگز مهاجم اسپانیایی داد. خسه محصول آکادمی رئال مادرید است و با پی اس جی تا 2021 قرار داد داشت. او فصل جاری تنها 22 دقیقه برای پاریسی ها بازی کرد و پس از دو بازی از ایده های توماس توخل خارج شد. حضور او در این دو بازی هم به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان پی اس جی به کرونا بود.

 

 

1550834

 

 

در نهایت دو طرف به شکل دوستانه برای فسخ قرارداد به توافق رسیدند. خسه سال 2016 با رقم 25 میلیون یورو از رئال به پی اس جی پیوست. او در 4 سال گذشته تنها 18 بازی در همه رقابت ها برای پی اس جی انجام داد و دو گل به ثمر رساند.

در این مدت او بازی به صورت قرضی برای لاس پالماس، استوک سیتی، رئال بتیس و اسپورتینگ لیسبون را هم تجربه کرد. خسه در ماه 420 هزار یورو دستمزد می گرفت و این یکی از مهمترین دلایل فسخ قرارداد با او بود.

 

 

1550153

 

 

گفته می شود حواشی غیرورزشی و بیرون زمین خسه نیز در این فسخ قراداد نقش داشته است.

اخیرا حضور خسه در جشن تولد نامزدش در جزایر قناری بدون رعایت اقدامات ایمنی خبرساز شده بود و هفته پیش رسانه ها خبر از خیانت او به نامزدش تنها یک روز پس از جشن تولد او دادند.

باشگاه پی اس جی از حواشی غیرورزشی خسه به ستوه آمده بود و اعتقاد داشت که این بازیکن در حال ضربه زدن به نام و اعتبار باشگاه است.

دیدگاه‌ها