کد خبر : 1723670 | 16 آذر 1399 ساعت 15:30 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

سردار توپ را با خودش به خانه برد

آزمون: یک ماه سخت را پشت سر گذاشتم

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت که بعد از مصدومیتش پایش به گلزنی باز نشده بود شب گذشته در ترکیب اصلی زنیت قرار داشت و توانست برای تیمش سه گل به ثمر برساند.

آزمون: یک ماه سخت را پشت سر گذاشتم

به گزارش"ورزش سه" آزمون شب گذشته هت تریک کرد و تعداد گل‌های خود را در روسیه به عدد ۹ افزایش داد و به صدر جدول گلزنان این کشور صعود کرد. این مهاجم ایرانی از سایت «چمپیونات» روسیه هم نمره خوب ۸.۵ را دریافت کرد.


آزمون در پایان این مسابقه در گفتگو با سایت باشگاه زنیت اعلام کرد که ماه سختی را به دلیل مصدومیت پشت سر گذاشته است.


او درباره سه گل و یک پاس گل در بازی با اورال گفت: من فقط کارم را انجام دادم. خدا را شکر امروز همه چیز خوب بود و سعی می‌کنم این روند را ادامه بدهم.


مهاجم ایرانی تیم زنیت در خصوص تدافعی بودن تیم اورال و به ثمر رساندن پنج گل توسط تیم زنیت گفت: سه امتیاز برای ما مهمتر از تعداد گل‌های زده است. امروز دستورات سرمربی را پیاده کردیم و همه چیز طبق برنامه پیش رفت.


آزمون در پاسخ به سئوالی مبنی بر مصدومیتش که باعث شد چند مسابقه را در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا از دست بدهد، تصریح کرد: یک ماه سخت را پشت سر گذاشتم. ساده نبود که مسابقات را از دست بدهم و بازی نکنم. به تدریج آماده می‌شوم و وظیفه یک مهاجم هم گلزنی است. بنابراین تلاش می‌کنم روند امروز را ادامه بدهم.


سردار آزمون که در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد توپ بازی را به رسم بازیکنانی که هت تریک می کنند همراه خودش به خانه برد.

 

دیدگاه‌ها