کد خبر : 1723673 | 16 آذر 1399 ساعت 15:42 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

اگر چمن ورزشگاه مصنوعی نبود بازی لغو نمی‌شد

امیری: تماشاچی نیست، دنبال سکو زدنید؟

مدیرعامل باشگاه نساجی نسبت به بی‌توجهی و وعده‌های محقق نشده در خصوص استادیوم شهیدوطنی گلایه خود را مطرح کرد.

امیری: تماشاچی نیست، دنبال سکو زدنید؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که محرومیت هواداران به دلیل شرایط کرونا می‌توانست شرایط را برای تسریع بازسازی استادیوم شهید وطنی و خصوصا چمن خانگی آنها بهبود بخشد، هنوز این پروژه به مرحله مدنظر نرسیده تا اکنون گلایه مدیران این تیم را نیز با توجه به وعده‌های محقق نشده، در پی داشته باشد.

 

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان اینکه پیش از آغاز لیگ برتر بنا بر نامه سازمان لیگ درخصوص نامطلوب بودن زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، هشدارهای لازم را به مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران دادیم، صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: این دغدغه را بارها اعلام کرده بودیم و در نهایت به‌دنبال حضور دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در ورزشگاه وطنی قرار شد بودجه لازم به این امر اختصاص داده و تخصیصات لازم نیز انجام شود.

وی با اشاره به اینکه از همان روز قول اجرای پروژه تعویض چمن ورزشگاه وطنی و همچنین ساخت سکوی جدید داده شد، گفت: اما چیزی که در عمل ما شاهد آن هستیم، پروژه متوقف‌شده سکو و بی‌توجهی به تغییر چمن است. ظاهراً آقای غلامی‌راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران پیگیر بودجه و تخصیص اعتبار پروژه چمن نشدند.

 

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و عدم حضور تماشاگران نباید احداث سکو در اولویت قرار می‌گرفت اما متأسفانه این پروژه استارت زده شد که هم‌اکنون بعد از گذشت چند ماه، متوقف نیز شده است.

امیری با بیان اینکه نیاز اصلی باشگاه نساجی مازندران تعویض چمن بود، گفت: مسئولان ذی‌ربط درحال حاضر به زعم خودشان با تقویت کیفیت چمن مصنوعی، دغدغه اصلی ما را از دستور کار خارج کرده‌اند.

وی دلیل اصلی لغو بازی با پرسپولیس را واهمه از مصدوم شدن بازیکنان پرسپولیس در آستانه فینال جام باشگاه‌های آسیا خواند و گفت: بدون شک اگر زمین ورزشگاه شهید وطنی دارای چمن طبیعی بود، این دیدار لغو نمی‌شد.

 

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با درخواست از مسوولان استانی گفت: از استاندار محترم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستاریم، اعتباری که قرار است با آن سکوی جدید را احداث کنند، به پروژه تغییر چمن اختصاص دهند.

وی در پایان با اعلام اینکه تیم‌های لیگ برتری در طول فصل یک بار در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی بازی می‌کنند اما تیم ما باید ۱۵ بازی در این زمین بازی کند، گفت: متضرر اصلی بازی کردن در چمن مصنوعی تیم نساجی است. بازیکنان ما باید فشار زیادی را در طول فصل تحمل کنند و احتمال مصدومیت بسیار بالاست، ضمن اینکه با توجه به تعداد زیاد بازی‌ها بدون شک توان جسمی و کیفیت فنی آنها فرسایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها