کد خبر : 1723695 | 16 آذر 1399 ساعت 17:27 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

نفتMIS؛ تغییر سرنوشت با پرچم

شاگردان مجتبی حسینی شگفتی هفته پنجم را در اولین بازی این هفته با برتری سه گله مقابل سپاهان فارغ از دیگر نتایج احتمالی این هفته به نام خود کرده‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از شکست هفته گذشته مقابل نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان به طلایی ترین سه امتیاز این فصل دست یافت. شاید کمتر هوادار مسجدسلیمانی هم سه گل زده این تیم در یک بازی را به خاطر بیاورد اما شاگردان مجتبی حسینی در یک نمایش موفق و جالب توجه این برتری را برابر یکی از مدعیان اصلی این فصل به نام خود کردند و سپاهان را شکست دادند.

 


نفت مسجدسلیمان که هفته گذشته را با شکست مقابل نساجی مازندران خاتمه داده بود، به شدت نسبت به قضاوت آن دیدار اعتراض داشت. اعتراض شاگردان حسینی به گل تساوی خود مقابل حریف بود که به زعم آنها و البته بعد از آن برخی کارشناسان به اشتباه آفساید گرفته شد. این پرچم باعث شد تا آنها سه امتیاز را به حریف بدهند و از تساوی ارزشمند خارج از خانه محروم شوند.

 

 

1550846

 

 

در‌ بازی برابر سپاهان اما شرایط برای شاگردان مجتبی حسینی خوب پیش رفت. بعد از اینکه آنها با نتیجه ۲-۱ از حریف قدرتمند خود پیش افتادند، روح الله باقری موفق شد دروازه احمد گوهری را باز کند ولی اینبار کمک داور ‌با اعلام افساید مهاجم سپاهان را در ثبت گل تساوی و شادی گل محروم کرد. 

 

گلی که شاید اگر سرنوشت بازی قبلی نفت مسجدسلیمان را پیدا می‌کرد و بازی را به تساوی می‌کشاند، کار را برای امتیاز گیری این تیم سخت می‌کرد اما در ادامه این فرصت را نصیب شاگردان مجتبی حسینی کرد تا گل سوم و پیروزی بخش خود را به ثمر برسانند تا اینبار پرچم به سود این تیم بچرخد.

 

ساسان حسینی، سجاد جعفری و مصطفی ناییج‌پور زننده سه گل نفت مسجدسلیمان برابر سپاهان بودند تا روزگار همچنان برای نویدکیا در فصل بیستم طبق پیش‌بینی جلو نرود.

دیدگاه‌ها