کد خبر : 1723699 | 16 آذر 1399 ساعت 17:38 | 20.2K بازدید | 5 دیدگاه

برای گل زدن به سپاهان کرنر بگیرید

ایستگاه سپاهان را در لیگ گرفته‌اند!

شاگردان محرم نویدکیا در شرایطی برابر نفت مسجدسلیمان غیرقابل پیش‌بینی‌ترین شکست را متحمل شدند که بار دیگر ضربات ایستگاهی علیه آنها بود.

ایستگاه سپاهان را در لیگ گرفته‌اند!

به گزارش “ورزش سه”، سپاهان در مسجدسلیمان کاملا غافلگیر شد تا در پایان نود دقیقه با شکست ۳ گله به کار خود پایان دهند و شرایط را در جدول به بدترین شکل ممکن دنبال کنند.

 

نکته جالب توجه در خصوص گل‌های دریافتی سپاهان در این فصل آمار بالای آن در ضربات ایستگاهی بوده است.

 

شاگردان محرم نویدکیا در بازی برابر نفت مسجدسلیمان دو بار از روی ضربه ایستگاهی مقابل حریف تسلیم شدند و این در حالی است که این اتفاق در دیدارهای قبلی نیز در دریافت گل توسط طلایی پوشان مشاهده می‌شود.

 

از هفت گلی که سپاهان در این فصل دریافت کرده که طی پنج بازی آماری زیاد برای مدعی قهرمانی محسوب می‌شود، نکته جالب توجه اینجاست که چهار گل آن از روی ضربه ایستگاهی بوده است. دو گل برابر نفت مسجدسلیمان، یک گل مقابل گل‌گهر سیرجان و سایپا از گل‌های دریافتی این تیم از روی ضربه ایستگاهی بوده که سه تای آن کرنر بوده است.

 

در شرایطی که پیام نیازمند و دیگر مدافعان این تیم در دو‌ بازی نیز موفق شده‌اند برای سپاهان کلین شیت کنند با این حال دستیابی به آمار هفت گل خورده نمی‌تواند مسیر روشن و امیدوارکننده‌ای برای رسیدن به هدف بزرگ این تیم برای قهرمانی در فصل بیستم باشد.


مسلما طی دیدارهای باقیمانده مهم‌ترین ماموریت محرم نویدکیا و تیم فنی او برای پوشش این ضعف خواهد بود و باید دید آیا آنها قادر خواهند بود در دیدارهای آتی مانع از دستیابی رقبا به گل از روی ضربات ایستگاهی و خصوصا کرنر دست یابند یا خیر.

دیدگاه‌ها