کد خبر : 1723709 | 16 آذر 1399 ساعت 18:17 | 25.5K بازدید | 8 دیدگاه

می توانستیم بازی را مساوی کنیم

مرزبان: از گل ضربه ایستگاهی خیلی ناراحتیم

سپاهان امروز و در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با نتیجه سه بر یک در مسجدسلیمان مغلوب نفت این شهر شد.

مرزبان: از گل ضربه ایستگاهی خیلی ناراحتیم

به گزارش"ورزش سه" علیرضامرزبان مربی تیم سپاهان و دستیار محرم نویدکیا که بعد از شکست تیمش به کنفرانس خبری بعد از بازی آمده بود گفت:" بازی همانطور بود که انتظار داشتیم، حریف در این زمین نه چندان خوب با توپ های بلند و از فضای پشت ما استفاده  کند و حریف با یک ضربه عجیب دروازه ما را باز کرد."


او افزود:" خیلی خوب جبران کردیم و کنترل بازی را به دست گرفتیم. در نیمه دوم خوب بودیم و می توانستیم گل دوم را هم بزنیم. تیم ما خیلی خوب بازی می کرد ، شانس های خوبی داشتیم و از کناره ها ارسال های خطرناکی انجام دادیم و خیلی خوب به دروازه حریف نزدیک شدیم. در همین زمان روی یک حرکت انفرادی بازیکن حریف که از بین سه چهار بازیکن ما رد شد گل دوم را خوردیم."


مرزبان همچنین گفت:" بعد از گل دوم کنترل بازی از دست رفت و تیم ما با فشار زیاد دنبال گل زدن بود و نفت با ضدحملات قصد داشت روی دروازه ما خطر ایجاد کند."


مربی سپاهان افزود:"نسبت به این باخت ناراحت هستیم چون نباید شرایط بازی را از دست می دادیم. بخصوص گل سوم که روی ضربات ایستگاهی خوردیم خیلی ناراحت کننده بود. ما هفته قبل هم روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و امروز در حالی که می توانستیم بازی را دو، دو مساوی کنیم گلی که روی ضربه ایستگاهی خوردیم شرایط را تغییر داد."

دیدگاه‌ها