کد خبر : 1723716 | 17 آذر 1399 ساعت 10:41 | 80.9K بازدید | 5 دیدگاه

سولوی تماشایی برای ثبت زیباترین گل لیگ

گل مارادونایی تقدیم به نویدکیا و نیازمند(عکس)

هافبک دفاعی نفت مسجد سلیمان در بازی برابر سپاهان با دریبل چند بازیکن گلی به ثمر رساند که مورد تمجید مرزبان مربی حریف قرار گرفت.

گل مارادونایی تقدیم به نویدکیا و نیازمند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"بعد از مرگ مارادونا مسابقات فوتبالی که در سراسر جهان برگزار می شود تحت تاثیر نام او است. گل لیونل مسی که شبیه گل مارادونا به انگلستان بود و خوشحالی پس از گلش را تقدیم به مارادونا کرد تا خودداری پائولا داپنا بازیکن فوتبال زنان در اسپانیا از ادای دین به دیه گو ، اتفاقات زیادی در این روزها رخ داده است وانگار روح دیه گو پس از مرگش بر فوتبال دنیا سایه انداخته است.


در لیگ برتر فوتبال ایران و در بازی تیم های نفت مسجدسلیمان و سپاهان هم گلی به ثمر رسید که برخی آن را شبیه به گل مارادونا به انگلستان دانستند؛ هرچند قطعا این تنها یک مثال کوچک و فانتزی! است اما گل سجاد جعفری هافبک دفاعی تیم نفت مسجدسلیمان که بعد از دریبل چند بازیکن سپاهان دروازه پیام نیازمند را باز و تیمش را دو بریک از حریف جلو انداخت آنقدر خوب بود که علیرضا مرزبان در پایان بازی آن را یک "سولو" توصیف کند. 


اینکه سجاد جعفری در آن لحظه که بازی یک، یک بود و سپاهان تلاش داشت تا بتواند گل بعدی را به نفت مسجد سلیمان بزند توپ را از وسط زمین گرفت و از لا به لای هافبک ها و مدافعان سپاهان رد شد و با یک نوک پا توپ را از کنار دست نیازمند که مقابلش زانو زده بود ، رد کرد و به تور دروازه دوخت شاید تحت تاثیر نام مارادونا و فضایی است که پس از مرگ اسطوره در فوتبال جهان به وجود آمده است.


نفت مسجد سلیمان و سپاهان در شرایطی به مصاف هم رفتند که بارش باران، کیفیت چمن بازی را به شدت پایین آورد و حمل توپ روی چمن برای بازیکنان بسیار دشوار شده بود. در چنین شرایطی اما سجاد جعفری، هافبک 23 ساله نفت مسجد سلیمان بعد از دریافت توپ در میانه میدان، با یک حرکت انفرادی دیدنی دروازه سپاهان را باز کرد.


جعفری در دقیقه 64 بازی و در حالی که حساب کار یک بر یک بود با استفاده به موقع از قدرت بدنی، تکنیک و سرعت خود فاصله ای چند ده متری را برای تک به تک شدن با دروازه بان سپاهان طی کرد و با زدن یک ضربه به موقع، توپ را روانه دروازه حریف کرد. زدن این گل در روزهایی که نام مارادونا در همه محافل به گوش می رسد، آن را بیش از پیش مورد توجه قرار داده و شیرینی اش را برای هافبک نفتی ها دو چندان کرد.

 

1551030

 

1551034

 

1551033

 

1551029

 

1551035

دیدگاه‌ها