کد خبر : 1723795 | 17 آذر 1399 ساعت 09:20 | 7.4K بازدید | 2 دیدگاه

تارتار – قلعه نویی؛ اینبار دعوایی در کار نیست

فصل گذشته ارایه بازی دفاعی از سوی نفت مسجد سلیمان در برابر تیم سپاهان موجب ایجاد حواشی در پایان این بازی و ناراحتی میان مربیان دو تیم شده بود.

تارتار – قلعه نویی؛ اینبار دعوایی در کار نیست 

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی به سبک بازی تیم نفت مسجد سلیمان ایراد گرفت و این ناراحتی مهدی تارتار را بهمراه داشت و در ادامه درصدد پاسخ به امیر قلعه نویی بر آمد. اما در نهایت ناراحتی شکل گرفته با تماس تلفنی میان طرفین حل شد. باید به این نکته مهم اشاره کرد سبک بازی هر تیم قابل احترام است و نمی توان به تیمی به به خاطر ارایه بازی دفاعی خرده گرفت. دیدید که در دو جام جهانی اخیر تیم ملی با رهبری کارلوس کی روش در برابر حریفان ارایه گر بازی دفاعی بود و حتی از تیم های صاحب نام جهان امتیاز هم گرفت اما در پایان مربیان تیم حریف به سبک بازی تیم ملی ایراد نگرفتند. هر چند تماشاگران تیم ها بیشتر اهل بازی تهاجمی هستند. 

 

مهدی تارتار با پیکان در بازی گذشته خود با این سبک از بازی توانست استقلال را متوقف کند و البته در انتقال فرصت هایی را هم به دست آورد؛ اما نکته جالب صحبت های مهدی تارتار پیش از بازی با گل گهر است و گویی تیم او قصد دارد در بازی با گل گهر برنامه هایی برای پیروزی داشته باشد تا جایی که گفته سبک بازی گل گهر به تیم او اجازه پیشروی می دهد و تیم او در برابر تیم هایی که باز بازی می کنند بهتر فوتبال خواهد کرد.

 

در مصاحبه او می خوانیم:« مسابقه سنگینی در پیش داریم. امیر قلعه‌نویی یکی از پر افتخارترین سرمربیان لیگ برتر ایران است.ما هفته گذشته مقابل استقلال بازی خوب و منطقی مقابل استقلال مدعی انجام دادیم و اعتماد به نفس خوبی داریم. تاکتیک‌های مورد نظرمان را در تمرینات اجرا کردیم هرچند بخاطر شرایط آب و  هوایی نتوانستیم به طور کامل تمرین کنیم. سعی می کنیم با انجام یک بازی هدفمند به نتیجه دلخواه‌مان که برد است به دست بیاوریم. با توجه به اینکه بازی خارج از خانه داریم و مقابل صدرنشین باید بازی کنیم. هدف مان این است دست پر برگردیم از سیرجان می‌توانیم برنده هم باشیم،  ضمن احترام به گل گهر باید بگویم این بازی‌ها راحت تر از بازی مقابل تیم‌هایی است که بسته بازی می‌کنند.»

 

دو ئل مهدی تارتار و امیر قلعه نویی؛ اینبار دعوایی نخواهد شد. امیر قلعه نویی به خوبی متوجه شده به جای ایراد به سبک بازی دفاعی تیم ها باید تیم خود را قوی کند که در برابر چنین تیم هایی موقعیت ایجاد کند و به برتری برسد. بدون شک در فصل جاری پیکان تنها تیمی نخواهد بود که در برابر گل گهر بسته بازی خواهد کرد. هر چند از مصاحبه مهدی تارتار این گونه بر می آید که تیم او قصد دارد در مصاف امروز بالا بازی کند؛ یعنی ارایه گر بازی رو به جلو باشد.

دیدگاه‌ها