کد خبر : 1723810 | 17 آذر 1399 ساعت 10:14 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر موضع به موقع حسینی؛ از دفاع به حمله

نفت مسجد سلیمان روز گذشته نه روی یک اتفاق بلکه با یک بازی خوب سپاهان را با نتیجه 3-1 شکست داد و در این پیروزی تنها چیزی که دخیل نبود شانس و اتفاق بود.

تغییر موضع به موقع حسینی؛ از دفاع به حمله 

به گزارش "ورزش سه"، اکنون محرز شده است نفت مسجد سلیمان یکی از تیم هایی است که روی ضربات ایستگاهی با توجه به مدافعان بلند قامتی که در اختیار دارد با برنامه است همان طور که در بازی با سپاهان دو گل از سه گل این تیم روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسید؛ اما در جریان بازی – فوتبال رو به جلو شاگردان مجتبی حسینی محسوس بود و نشان داد آنها توپ گیری را به نیمه زمین حریف برده اند و به این ایمان رسیده اند که می توانند روی کار ترکیبی هم به گل برسند که در نهایت هم این اتفاق رخ داد. 

 

قرعه سخت نفت مسجد سلیمان در هفته های ابتدایی آنهم برای تیمی که بیشتر نفرات خود را به دلیل مشکلات مالی فصل گذشته از دست داده بود مجتبی حسینی را به این نتیجه رساند تیمش را با 5 مدافع به میدان بفرستد و با تک امتیازاتی که از این بازی ها به دست می آورد جان بگیرد و در ادامه روند با بازی رو به جلو شرایط را برای خود تغییر دهد که این تغییر به خوبی انجام شد. متوقف کردن تیم های پرسپولیس و تراکتور و امتیاز دهی در برابر تیم های سایپا و نساجی تضادی برای تیم نفت مسجد سلیمان ایجاد کرد که بازی دفاعی ممکن است در برابر تیم های مدعی موجب امتیاز گیری شود اما می تواند در برابر تیم هایی که مدعی قهرمانی نیستند از جمله سایپا و نساجی امتیازات مهمی را از نفت مسجد سلیمان بگیرد. به همین خاطر مجتبی حسینی در یک تصیم خوب و به موقع تیمش را در دیدار با سپاهان 4 دفاعه به میدان فرستاد و به نفرات تیمش آزادی عمل بیشتری داد که دستاورد آن کسب سه امتیاز بود. 

 

1551012

 

اتفاقا در بازی با سپاهان و در روزی که یکی از مدافعان نفت کم شده بود خط دفاعی این تیم روز پرفروغی را پشت سر گذاشت. بهروز نوروزی فرد به خوبی از پس مهار محمد محبی بر آمد و حتی موجب تعویض او شد و در ادامه مدافعان روی ضربات ایستگاهی با چالش هایی که برای مدافعان حریف ایجاد کردند موجب شدند نفت دوبار روی ضربات ایستگاهی به گل برسد. تیم نفت مسجد سلیمان حالا به هارمونی خوبی در دفاع دست پیدا کرده؛ دیدار با سپاهان جدا از کسب سه امتیاز یک دستاورد خوب برای نفت مسجد سلیمان به همراه داشت؛ اینکه می توانند در سایه دفاع تیمی با حمله تیمی به هدف نزدیک تر شوند.

 

1551010

دیدگاه‌ها