کد خبر : 1723812 | 17 آذر 1399 ساعت 15:08 | 161.1K بازدید | 74 دیدگاه

سه تغییر در ترکیب آبی پوشان

ترکیب استقلال برای بازی با صنعت نفت اعلام شد

محمود فکری با 3 تغییر نسبت به دیدار برابر پیکان، تیمش را راهی میدان می کند.

ترکیب استقلال برای بازی با صنعت نفت اعلام شد

 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در پنجمین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر، امروز و از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.


با توجه به مصدومیت وریا غفوری و مسعود ریگی، سرمربی آبی پوشان چاره ای جز اعمال سه تغییر در ترکیب تیمش نداشت و او در این دیدار فرشید باقری و مهدی مهدی پور را در ترکیب تیمش قرار داد.


در دیدار امروز نیز همچون دو بازی گذشته، رشید مظاهری انتخاب اول محمود فکری برای حضور در درون دروازه بود. با اینکه روز گذشته خبرهایی مبنی بر مصدومیت مظاهری منتشر شد، اما این بازیکن مشکلی برای حضور در دیدار امروز ندارد.


در دو دیدار گذشته، عارف غلامی و محمدحسین مرادمند عملکرد خوبی در قلب خط دفاعی استقلال داشتند. آنها در دیدار امروز نیز دو عنصر اصلی دفاع استقلال در برابر حریف آبادانی خواهند بود.


محمد نادری که یکی از خوب های استقلال در دیدارهای قبلی بوده است، در این بازی نیز در سمت چپ خط دفاعی تیمش بازی می کند و سیداحمد موسوی در غیاب وریا غفوری نیز در سمت راست خط دفاعی آبی پوشان انجام وظیفه خواهد کرد.


فرشید باقری در غیاب مسعود ریگی مصدوم به پست هافبک دفاعی استقلال بازخواهد گشت و در این دیدار بازوبند کاپیتانی را بر دست می بندد. آرش رضاوند دیگر هافبک استقلال در بازی امروز خواهد بود.


فکری برای خط میانی تیمش در این بازی، داریوش شجاعیان را به همراه مهدی مهدی پور به میدان فرستاده است. خرید تابستانی آبی پوشان که در بازی های گذشته برای دقایقی به میدان رفته بود، این بار از ابتدا در ترکیب استقلال حضور دارد تا جانشین علی کریمی بتواند پس از گذشت 4 بازی، از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان برود. گزینه ای که برای هواداران استقلال نیز جذاب است.


غیبت هروویه میلیچ با وجود عملکرد خوب در بازی های گذشته سورپرایز فکری برای دیدار امروز تیمش بود. به دلیل غیبت غفوری، شاید فکری قصد داشته باشد توازن را در دو جناح تیمش ایجاد کند و به همین دلیل میلیچ را بر روی نیمکت قرار داده است.


آبی پوشان در خط حمله گزینه های زیادی ندارند. مهدی قایدی و ارسلان مطهری تنها مهاجمین باتجربه استقلال هستند که در دیدار امروز نیز در نوک پیکان خط حمله تیم محمود فکری حضور خواهند داشت. قایدی که به تازگی تولد 22 سالگی اش را جشن گرفته، امید زیادی دارد در این دیدار برای تیمش گلزنی کند.

 

ترکیب استقلال در برابر صنعت نفت به شرح زیر است:
رشید مظاهری – محمدحسین مرادمند – عارف غلامی – محمد نادری – سیداحمد موسوی – داریوش شجاعیان – فرشید باقری – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – مهدی قایدی – ارسلان مطهری

دیدگاه‌ها