کد خبر : 1723817 | 17 آذر 1399 ساعت 11:30 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت آخرین حلقه های شادی مقابل نفت (عکس)

استقلال در آخرین دیدار برابر صنعت نفت در آبادان به پیروزی رسید و اکنون در اندیشه تکرار آن پیروزی شیرین است.

به گزارش "ورزش سه"، برای اینکه اختلاف استقلال با صدر جدول از این بیشتر نشود، محمود فکری و شاگردانش چاره ای جز پیروزی در دیدار خانگی امروز در برابر صنعت نفت ندارند، اما تیم آبادانی نیز حریف دست و پا بسته ای نیست.


از آخرین جدال دو تیم کمتر از 5 ماه می گذرد. در آخرین روزهای تیر ماه بود که استقلال با هدایت مجیدی در گرمای خرماپزان آبادان، راهی این شهر شد و اتفاقا با دست پر نیز این شهر را ترک کرد.


در آن دیدار، شیخ دیاباته گل اول استقلال را وارد دروازه محمد دریس سنگربان آن روز صنعت نفت کرد و در حالیکه شاگردان بهنام سراج سخت در پی تلاش برای جبران گل خورده بودند، آنها روی یک ضدحمله و با فرار سریع ارسلان مطهری تازه نفس، برای بار دوم دروازه شان را باز شده دیدند.

 

1551045


استقلال با 2 گل مهاجم خود آن دیدار را برنده شد تا اینگونه حلقه های شادی آبی پوشان شکل بگیرد. حلقه های شادی که در دیدار امروز هرگز شاهد شکل گیری آن نخواهیم بود.


روی گل اولی که دیاباته به ثمر رساند، شاهد تأثیرگذاری علی دشتی بودیم. او در کنار شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی به سمت دوربین های خبرنگاران هجوم بردند تا شادی خود را با یک شادی معروف برزیلی جشن بگیرند. علی دشتی اکنون در ذوب آهن عضویت دارد و دیاباته و اسماعیلی نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود.

 

1551047


ارسلان مطهری که در دقیقه 87 آن بازی به جای فرشید اسماعیلی به میدان رفت، روی یک ضدحمله و با فراری سریع و طی کردن حدود 70 متر، توانست دروازه صنعت نفت را باز کند. میلاد زکی پور، شاهین طاهرخانی و امیرحسین خدامرادی او را در شادی بعد از گل همراهی کردند.


از این جمع نیز زکی پور پس از چند فصل حضور در استقلال، راهی گل گهر سیرجان شد و اکنون با این تیم در صدر جدول رده بندی قرار دارد. شاهین طاهرخانی نیز که پس از فسخ قراردادش با استقلال، سعی داشت در انتقالی جنجالی به پرسپولیس بپیوندد، در نهایت این انتقال شکل نگرفت و راهی پیکان شد.


در کنار زمین نیز، حلقه شادی مربیان استقلال شکل گرفت. فرهاد مجیدی در آن دیدار محروم بود و مجید نامجومطلق در کنار زمین وظیفه هدایت استقلال را برعهده داشت. پس از گلزنی آبی پوشان، بهزاد غلامپور همچون عادت سالهای اخیرش، به روی سر و کول نامجو پرید تا این صحنه شکار عکاسان شود. حالا این دو نیز جایی در کادرفنی استقلال ندارند.

 

1551046

دیدگاه‌ها