کد خبر : 1723828 | 17 آذر 1399 ساعت 12:29 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم همه را ببریم نه فقط غول ها را

جعفری: گل زدن از وسط زمین امتیاز خاصی ندارد

نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم رقابت های لیگ بیستم با شکست پرگل سپاهان دست به کار بزرگی زد هرچند این تیم با شش امتیاز در رده نهم قرار دارد.

جعفری: گل زدن از وسط زمین امتیاز خاصی ندارد

به گزارش"ورزش سه" گل سجاد جعفری هافبک تیم نفت مسجدسلیمان به سپاهان علاوه بر زیبایی اش که به آن لقب گل مارادونایی هم دادند، یک گل موثر در خلق نتیجه سه بر یک بازی بود. او در زمانی که سپاهان فشار زیادی را برای بردن بازی روی دروازه نفت مسجدسلیمان می آورد، توپ را از میانه های زمین گرفت و با دریبل چند بازیکن سپاهان از داخل هجده قدم دروازه پیام نیازمند را برای دومین بار باز کرد. این گل باعث شد که سپاهان انتحاری حمله کند تا نتیجه را تغییر بدهد اما نفت از این موقعیت استفاده کرد و گل سوم را هم زد. 


سجادجعفری که گلش می تواند در پایان فصل بین گل های برتر قرار بگیرد درباره این بازی گفت:" می دانستیم بازی سختی داریم. سپاهان تیم خیلی بزرگی و بازیکنان خیلی خوبی را در اختیار دارد در حالیکه تیم ما یک تیم جوان است."


او افزود:" بازی قبلی را به نساجی باخته بودیم در حالیکه به هیچ وجه مستحقش نبودیم. می دانستیم باید این بازی را ببریم و به همین خاطر همقسم شدیم تا شرایطمان را در جدول بهبودببخشیم. این برد را به مردم مسجدسلیمان و هواداران تیم تقدیم می کنیم که در سخت ترین شرایط کنارمان بودند."


جعفری درباره گلی که با دریبل بازیکنان سپاهان از میانه زمین به ثمر رساند گفت:" فرقی ندارد چه کسی گل بزند ضمن اینکه چه از وسط زمین و چه از روی خط دروازه توپ را بزنید توی دروازه  ،فقط یک گل حساب می شود و اینکه از وسط زمین چند نفر را دریبل کنی امتیاز خاصی برای آن گل ندارد."

 

1551010


او اضافه کرد:" در آن زمان  دیدم فضایش وجود دارد که از وسط زمین دریبل بزنم و به قول دوستان گل مارادونایی به ثمر برسانم. این کار را کردم و خدراشکر تبدیل به گل شد. من پارسال دو گل به پیکان و شاهین بوشهر زده بودم و امیدوارم امسال بیشتر گل بزنم و در خدمت تیم باشم."


هافبک دفاعی نفت درباره ماندنش در این تیم هم گفت:" چند پیشنهاد داشتم اما آقای حسینی گفت که جوان هستی و به تیم دیگر بروی زیر اسم بازیکن بزرگ تر کم بازی خواهی کرد. بمان و بازی کن. دیدم به نفعم است که نرم و بمانم  بازی کنم."


او با اشاره به جوانی تیم نفت مسجدسلیمان در این فصل گفت:" تیم جوانی داریم و اغلب بچه های 20، 21 ساله هستند و من که 24 ساله هستم با تجربه تیم و میثم تهیدست 27 ساله پیرمرد تیم حساب میشویم. تیم خوبی داریم و هر هفته بهتر می شویم."


جعفری که  اهل شهر مغان و همشهری مهدی پاشازاده بازیکن سابق استقلال و تیم ملی  است در آخر گفت:" بازیکنان جوانی داریم و باید بیشتر به خودباوری برسیم. تا الان توانستیم تیم های بزرگ را ببریم و به قول رسانه ها غول کشی کردیم اما باید در همه بازی ها برنده شویم نه فقط مقابل تیم های بزرگ."

دیدگاه‌ها