کد خبر : 1723843 | 17 آذر 1399 ساعت 13:18 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: رفتن این بازیکن ضربه بزرگی به تیم زد

سایپایی‌ها همچنان پیگیر انتقال موسوی به سری‌آ

باشگاه سایپا با وجود گذشت چند هفته از رفتن موسوی به ایتالیا همچنان اعتقاد دارد این اتفاق غیرقانونی رخ داده است.

سایپایی‌ها همچنان پیگیر انتقال موسوی به سری‌آ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد موسوی، یکی از ستاره‌های سال‌های اخیر والیبال ایران بعد از گذشت چند ماه از لیگ ایران با رسیدن پیشنهادی از باشگاه پیاچنزای ایتالیا به این کشور سفر کرد و به این تیم پیوست.
این بازیکن که در دو بازی اخیر تیم پیاچنزا در سری آ هم به میدان رفته، در زمان خروج از ایران اعتقاد داشت که رضایت باشگاه سایپا را برای جدایی جلب کرده، ‌اما در هفته‌های اخیر سایپایی‌ها از نحوه جدایی او ابراز نارضایتی کرده‌اند.

 

مصطفی کارخانه، سرمربی سایپا که سابقه کار با موسوی در تیم های مختلف را دارد، در این باره گفت: موسوی را قلبا دوست دارم و او بازیکن بزرگی است. دوست داشت به ایتالیا برود، اما به هر حال دو سالی است که به ما کم لطفی می کند. ما سعی می کنیم با بازیکنان جوانتر جای او را پر کنیم.

 

امیر حسینی، کاپیتان باتجربه سایپا نیز در این باره گفت: موسوی برای تیم مل یک بازیکن تاثیرگذار بود. تیم ما بر اساس حضور موسوی بسته شده بود و جدایی او ضربه بزرگی به تیم زد. آقای کارخانه به خاطر حضور این بازیکن در برخی پست های شاید بازیکنان ضعیف تر یا قوی تر گرفته بود. حالا هم که شنیدیم موسوی بدون اجازه باشگاه رفته و باشگاه ما هنوز نمی داند چگونه این اتفاق رخ داده. با اینکه این بازیکن رضایت نامه نداشته، اما در سری آ بازی می کند!

 

از باشگاه سایپا خبر می رسد که مسئولان این تیم پیگیر ماجرا از فدراسیون هستند که بدانند چگونه ITC موسوی برای حضور در پیاچنزا صادر شده است.

دیدگاه‌ها