کد خبر : 1723867 | 17 آذر 1399 ساعت 15:16 | 15.8K بازدید | 4 دیدگاه

فرشید باقری؛ از درخواست جدایی تا کاپیتانی استقلال

بازیکنی که پس از بازی با فولاد مورد هجمه فراوانی قرار گرفت، امروز کاپیتان استقلال است.

فرشید باقری؛ از درخواست جدایی تا کاپیتانی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. آبی پوشان که این روزها در کانون توجه قرار دارند برای رسیدن به تیم های صدر جدول، چاره ای جز پیروزی در این دیدار ندارند.


با توجه به اعلام ترکیب استقلال و به دلیل غیبت وریا غفوری و فرشید اسماعیلی و همچنین نیمکت نشینی سیدحسین حسینی، همانطور که از قبل حدس زده می شد فرشید باقری بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بسته است.


باقری که در بازی پرحاشیه هفته دوم در برابر فولاد عملکرد خوبی از خود نشان نداد و خیلی از هواداران استقلال او را روی گل تساوی فولاد مقصر می دانستند، واکنش خوبی به این انتقادها نداشت.


او در گفتگوی کوتاه پس از پایان بازی با فولاد از مدیران تیم و محمود فکری درخواست کرد که اگر او مقصر تمام مشکلات استقلال است، رضایت نامه اش را برای جدایی از این تیم صادر کنند.


باقری که پس از آن گفتگوی کوتاه ترجیح داد با رسانه ها مصاحبه ای انجام ندهد و به جای پرداختن به مسائل بیرون از زمین، بر روی تمریناتش تمرکز کند، امروز به دلیل مصدومیت مسعود ریگی و غیبت 3 کاپیتان اول استقلال، در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد و بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو می بندد.


باقری که تا چند هفته پیش خواهان جدایی از استقلال و دریافت رضایت نامه اش بود، امروز برای اثبات خودش و بیرون آمدن از فشارها و انتقادهایی که به سبک بازی او می شود، سخت به دنبال جبران اتفاقات گذشته است.


استقلال و صنعت نفت در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر، ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها