کد خبر : 1723869 | 17 آذر 1399 ساعت 15:28 | 47.7K بازدید | 1 دیدگاه

ادر سارابیا:

بعد از 8-2 بایرن دیگر با مسی حرف نزده ام

ادر سارابیا دستیار کیکه ستین سرمربی سابق بارسا با برخی بازیکنان باشگاه کاتالان ارتباطش را حفظ کرده ولی با لیونل مسی دیگر ارتباطی ندارد.

بعد از 8-2 بایرن دیگر با مسی حرف نزده ام

به گزارش "ورزش سه"، ادر سارابیا یک نیم فصل کمک مربی بارسلونا بود و البته تنش هایی را نیز باعث شد. او دستیار کیکه ستین بود که روی نیمکت جوش و خروش زیادی داشت و از فریاد زدن بر سر بازیکنان بزرگ بارسا ابایی نداشت. اتفاقی که در ال کلاسیکوی برگشت فصل گذشته برای او حواشی زیادی ایجاد کرد. او بر سر آنتوان گریزمان بارها فریاد کشید و او را به خاطر فرصت سوزی هایش مواخذه می کرد.

فردای بازی بازیکنان بارسا از سارابیا به شدت انتقاد کردند و ستین مجبور به عذرخواهی شد. پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن، سارابیا نیز برکنار و در نهایت هفته گذشته موفق به فسخ کامل قراردادش شد.

 

 

1549901

 

 

سارابیا می گوید پس از شکست از بایرن دیگر با مسی صحبت نکرده است. او به مارکا گفت:« پس از شکست از بایرن و برکناری از هدایت بارسا دیگر با مسی حرف نزده ام. با برخی از بازیکنان اما هنوز در ارتباط هستم. برای مثال پس از بازی اخیر بارسا و فرانس واروش(برتری 0-4) برای تعدادی از بازیکنان پیغام فرستادم و بازی خوب شان را تبریک گفتم.

در بارسا مربی بازیکنانی بودیم که همه چیز را در دوران فوتبال شان برده بودند. با فروتنی تمام سعی داشتم هر چیزی که می دانستم را به آنها انتقال بدهم. این وظیفه من در تیم بود و کاری بود که باید انجام می دادم.»

 

 

1548017

 

 

سارابیا در مورد شکست 8-2 تاریخی از بایرن گفت:« آن شکست نتیجه اتفاقاتی بود که در گذشته رخ داده بود و به آنجا ختم شد. در خیلی از بازی ها تداوم لازم را نداشتیم ولی پس از بازبینی بازی ها نکات مثبت زیادی از بازیکنان می دیدم. مشکل ما مقابل دروازه بود و در لحظات کلیدی نمی توانستیم ضربه نهایی را وارد کنیم. رئال هم بعد از قرنطینه تیمی کاملا متحد و منسجم شده بود و اصلا اشتباه نکرد تا قهرمانی لالیگا از دست برود.»

 

دیدگاه‌ها