کد خبر : 1723918 | 17 آذر 1399 ساعت 17:53 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

سمفونی فریاد مدافع گلزن؛این منم احمد موسوی(عکس)

مدافع راست استقلال با سود بردن از موقعیت، اولین گل تیمش برابر نفت آبادان را به نام خود کرد تا حضوری موفق در جمع آبی‌پوشان داشته باشد.

سمفونی فریاد مدافع گلزن؛این منم احمد موسوی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیداحمد موسوی موفق شد با حضور در پست مدافع راست، یک نفوذ موفق به محوطه جریمه نفت آبادان داشته باشد و زننده گل پیروزی بخش تیمش لقب گرفته است. موسوی که در فصل گذشته با گلزنی به پرسپولیس نام خود را بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخت، محصول آکادمی استقلال محسوب می‌شود که در آن مقطع فرصت خودنمایی در ترکیب تیم بزرگسالان را به دست نیاورد تا مجبور به جدایی از این تیم شود.

 

موسوی با حضور در تیم‌های اکسین البرز، ماشین سازی تبریز، تراکتور و در ادامه گل گهر سیرجان در نهایت توانست در نقل و انتقالات این فصل شانس دوباره‌ای برای بازگشت به تیم محبوبش به دست بیاورد. او که در گفتگویی با ورزش سه داشت از اهداف بزرگش با آبی‌پوشان گفته بود، در روزی که هواداران این تیم نگران خلا مربوط به غیبت وریا غفوری بودند، توانست به خوبی ضمن عملکرد موفق در دفاع، در فاز تهاجمی نیز حضوری به موقع جلوی دروازه فراهانی داشته باشد و گل اول بازی را به نام خود کرد.

 

 

 

موسوی که تمایل زیادی به حضور در فضای پشت مدافعان حریف در خط طولی دارد، بارها این خصوصیت مثبت خود را در فصول اخیر به نمایش گذاشته و اکنون در جدال با نفت آبادان نیز توانست با سود بردن از این شرایط زننده گل ارزشمند تیمش باشد تا شاید با دستیابی به برد، آبی‌ها کمی از بحرانی که گریبان این تیم را گرفته بود فاصله بگیرند.

 

مدافع راست تازه به خدمت گرفته شده استقلال، در این بازی به خوبی نشان داد که قادر خواهد بود جای خالی وریا غفوری که باعث نگرانی هواداران این تیم شده بود را پر کند و با گل خود امیدواری برای موفقیت در ادامه مسابقات در ترکیب این تیم را شکل داده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها