کد خبر : 1723932 | 17 آذر 1399 ساعت 18:21 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی؛ گلزنی که ناجی دروازه استقلال هم شد

سیداحمد موسوی روز خوبی را در برابر صنعت نفت سپری کرد.

موسوی؛ گلزنی که ناجی دروازه استقلال هم شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در پنجمین دیدار خود در بیستمین دوره لیگ برتر در برابر صنعت نفت به میدان رفت که با نتیجه تساوی متوقف شد ولی این بازی با درخشش خرید جدید آبی پوشان همراه بوده است.


در این دیدار، استقلال در دقیقه 50 صاحب یک موقعیت شد. مهدی قایدی از سمت چپ وارد محوطه جریمه حریف شد و پس از پشت سر گذاشتن مدافع صنعت نفت، شوتش را به سمت دروازه زد که با واکنش فلاح زاده همراه بود.


توپ پس از تاثیرگذاری فلاح زاده در مقابل دروازه خالی به سیداحمد موسوی رسید و او با یک تکل بلند دروازه صنعت نفت را باز کرد تا نخستین گلش با پیراهن استقلال را به ثمر برساند.
اما در دقیقه 67 بیت سعید صاحب یک فرصت خوب شد. او سه بازیکن استقلال به نام های موسوی، باقری و شجاعیان را پشت سر گذاشت و با یک پاس خوب ریکانی را صاحب یک موقعیت ایده آل کرد.


ریکانی پس از استپ توپ، به عرض زد و با یک شوت قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت اما تکل به موقع موسوی مانع از باز شدن دروازه استقلال شد.


موسوی در این لحظه به عنوان ناجی استقلال ظاهر شد و دقایقی پس از گلزنی، مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد اما در ادامه این طیبی بود که دروازه مظاهری را باز کرد و بازی با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها