کد خبر : 1723974 | 17 آذر 1399 ساعت 19:55 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی؛ چرا طیبی با زانو گل زد؟ (عکس)

زننده گل تساوی صنعت نفت در برابر استقلال محمد طیبی بود؛ مدافعی که در قلب خط دفاعی صنعت نفت تا جایی که می توانست جلوی حملات آبی ها را گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب توجه بازی محمد طبیی گلزنی با زانو بود؛ زمانی که توپ ایستگاهی روی تیر دور فرود آمد محمد طیبی که نزدیک به توپ بود و یارگیری نشده بود نقش بر زمین شد و با زانو توپ را به سمت گل هدایت کرد. تایمینگ حرکت او به سمت توپ و ضربه به زانو آنقدر به موقع بود که توپ تبدیل به گل مساوی شد. شاید اگر او می خواست با سر به توپ ضربه بزند و پایش را به سمت توپ دراز کند به توپ نمی رسید یا جهت توپ تغییر می کرد. در خیلی از بازی ها این صحنه ها تکرار می شود و در صحنه های متعددی توپ به گل تبدیل نمی شود. زمان حرکت به سمت توپ و هم چنین چگونه ضربه زدن به توپ خیلی مهم است. از محمد طیبی باتجربه از دست دادن چنین صحنه ای دور از انتظار بود و او همان کاری کرد که باید می کرد. تبدیل شدن توپ به گل از همه چیز مهم تر بود.

 

مدافع بلند قامت طلایی پوشان آبادانی در قلب خط دفاعی نقطه اتکای صنعت نفت است؛ او با گلزنی روی ضربه ایستگاهی بار تیمش را در فاز تهاجمی برداشت و همه این ها نوید یک فصل خوب را برای صنعت نفت می دهد. تیمی که خیلی از نفراتش را از دست داد اما خیلی زود با نفرات جدید به هارمونی وهماهنگی لازم رسیده است و این هنر سیروس پورموسوی و دستیارش یعنی امیر حسین پیروانی است. دو مربی که پیش تر در تیم ملی جوانان سرمربی بوده اند و زوج خوبی تشکیل داده اند.

 

دیدگاه‌ها