کد خبر : 1723983 | 17 آذر 1399 ساعت 20:25 | 88.7K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت رشید: برای نفت بازی نکنید

دروازه‌بان مورد علاقه جواد خیابانی در لیگ برتر

در شرایطی که مدافعان استقلال در مهار طالب ریکانی ناکام مانده بودند، مظاهری در آخرین لحظه با واکنشی دیدنی مانع آقای گل طلایی پوشان را هم در گلزنی ناکام گذاشت.

دروازه‌بان مورد علاقه جواد خیابانی در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، جواد خیابانی سعی داشت با استفاده فعل رشادت و کلمه رشید جملات خاص خود را برای دروازه بان شماره یک استقلال خلق کند؛ این در شرایطی بود که مظاهری به تیرک دروازه تکیه داده و با نگرانی بازی را تعقیب می‌کرد.این لحظه‌ای بود که دوربین روی صورت او افتاده و رشید با موهای کوتاه شده در فکر فرورفته بود.
صحنه‌ای که طالب ریکانی با دروازه بان استقلال در شرایط تک به تک قرار گرفت دقیقا شبیه به صحنه ای بود که او در بازی اول نفتی ها در این فصل دروازه پیکان را باز کرد. گریزی به عمق از سمت چپ و عبور از یک مدافع و نزدیک شدن شش قدم برای ضربه به زاویه مخالف. اما اگر در بازی پیکان دروازه بان جوان فیروزه ای پوشان تهرانی مقابل ریکانی تسلیم شد، اینبار رشید مظاهری بود که بدنش را طوری به سمت راست حائل کرد و دست و پای خود را مثل یک دروازه بان هندبال در راستای هم قرار داد تا این توپ بعد از برخورد به دستکش گلر فسفری پوش استقلال مثل یک تیله در دستان او آرام بگیرد.

 

 

این سومین بازی متوالی رشید برای استقلال و فرصتی برای سومین کلین در لیگ برتر فوتبال ایران بود اما نمایش نامطمئن خط دفاعی و هافبک‌های استقلال در نیمه دوم شرایط برای تیمی که قصد صدرنشینی در لیگ برتر را داشت به قدری خطرناک کرد که حتی ممکن بود این بازی را از دست بدهند اما دروازه بان این تیم تا آنجایی که می توانست وظیفه خود را خوب انجام داد. با این حال او برای اینکه از این مسابقه با کارنامه کاملا مثبت از زمین بیرون بیاید یک بدشانسی پیش رو داشت؛ لحظه ای که فاخر تهامی توانست ارسال کرنر را با پاس ضربه سر خود در تیر دوم و دهانه دروازه به محمد طیبی برساند تا این مدافع باسابقه نفتی‌ها بدون مدافع یارگیر مستقیم خود در استقلال، دروازه حریف را باز کند. چیزی که خود رشید هم انگار در صحنه قبل که دوربین نمای درشت او را نشان می داد، آن را بو کشیده بود.

 

رشید در این 90 دقیقه دو سیو عالی داشته و یک بار هم تیر دروازه‌اش لرزیده و یک بار هم توپ از دروازه‌اش عبور کرده است. با این کارنامه و در شرایطی که او دو بازی ابتدایی تیمش را از دست داده، اما فعلا همه کامنت‌ها، توئیت‌ها و پست ها به سود اوست و استقلالی‌ها خوشحالند که یک دروازه بان طراز اول را در اختیار دارند که می تواند در بعضی لحظات کلیدی تیم را نجات بدهد.

 

 

 

با راه افتادن سیستم بازی استقلال و بهبود کیفیت فنی این تیم، کار رشید هم راحت‌تر خواهد بود اما به نظر سر او هم درد می‌کند تا همواره در موقعیت های سخت قرار بگیرد و بتواند اثر خود را در هر بازی بگذارد. اما نکته مهم گلزنی بیشتر و البته حفظ این گل ها برای موفقیت در لیگ برتر است. چیزی که مظاهری به آن هدف به تهران آمده و پیراهن آبی‌ها را بر تن کرده است.او امروز از مسئولیتش به عنوان یک دروازه‌بان کمی جلوتر بود و برای استقلال کاپیتانی هم کرد؛در لحظه‌ای که استقلال به گل احتیاج داشت اما دفاع وسط این تیم درگیر دعوا با مهاجم حریف بود و یک دقیقه بازی اینطور از دست رفت.وقتی او خودش را به وسط دعوا رساند و به مرادمند و بقیه هم تیمی‌ها گفت برای نفت بازی نکنند!

دیدگاه‌ها