کد خبر : 1723990 | 17 آذر 1399 ساعت 21:34 | 46.5K بازدید | 2 دیدگاه

جنجال و درگیری در تبریز بعد از دقیقه ۸۵

منصوریان: نکونام را گرفتم، چند نفر دیگر دعوا کردند!

جنجال بزرگ‌ هفته اینبار در بازی فولاد و تراکتور رقم خورد. جایی که مربیان دو‌ تیم‌ با یکدیگر درگیری شدید پیدا کردند.

منصوریان: نکونام را گرفتم، چند نفر دیگر دعوا کردند!

به گزارش “ورزش سه” کم کم عادت کرده‌ایم‌ که هر هفته حداقل یک جنجال در لیگ برتر ببینیم. از بازی استقلال- فولاد، پیکان- شهر خودرو و تراکتور- مس رفسنجان گرفته تا مسابقه امروز دو تیم فولاد خوزستان و تراکتور.

 

بینندگان مسابقه حساس امروز دقیقه ۸۵ شاهد جنجال بزرگی در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی تبریز بودند. به طوریکه که ابتدا جواد نکونام از کوره در رفت و علیرضا منصوریان او را کنترل کرد سپس نیمکت دو‌ تیم‌ حسابی از خجالت هم درآمدند. علیرضا منصوریان در خصوص این درگیری توضیحاتی ارائه داده که به شرح زیر است: سعی کردیم امروز با توجه به اینکه آقا جواد مهمان ما بود، نهایت میهمان‌نوازی را با توجه به اینکه تبریزی‌ها میهمان‌نواز هستند، به جا بیاوریم. یک لحظه احساس کردم که بحثی شد برای همین هم جواد را بغل کردم که او گفت یکی از کادر شما به من توهین کرد. همان جا گفتم اگر کسی از کادر ما توهینی کرده باشد، واقعاً عذرخواهی می‌کنم. اما من اشتباه کردم که جواد را بغل کردم، باید بقیه را هم بغل می‌کردم. فکر می‌کردم دعوا را خواباندم‌ اما وقتی برگشتم، دیدم آقای اکبریان دو کارت قرمز نشان داده است.

 

منصوریان که از برخورد ساسان انصاری و‌ حمید رجبی دلخور بود، صحبت خود را اینگونه ادامه داد: خیلی جالب بود که نمی‌شد ساسان انصاری را کنترل کرد. به نکونام گفتیم که او را کنترل کند. هر کسی به خودش اجازه داد هیزمی به این دعوا پرتاب کند. در مجموع با بخش اعظمی از این کادر فنی رفیق هستیم و هم‌بازی بوده‌ایم. من می‌گویم فرض کنیم کادر من اشتباه کرده است، کارت قرمز هم گرفت، حمید رجبی چرا کارت قرمز گرفت؟ خویشتندار باشید. من نکونام را برده‌ام، شما هم بروید سر جای خودتان قرار بگیرید و دخالت نکنید. اصل کار نکونام بود که گفت به او توهین کرده‌اند، من هم گفتم معذرت می‌خواهم و برخورد می‌کنم. اما دیدم من و جواد با هم صحبت می‌کنیم و آن پشت جنجالی هست که به تونل ورزشگاه هم کشیده بود. این موضوع باید یک جا تمام شود.

 

بعد از پایان‌ مسابقه، حسین کعبی، حمید رجبی و نادر غبیشاوی از کادر فنی فولاد با علی مرادی از تراکتور در تونل استادیوم درگیری پیدا می‌کنند که با دخالت یگان ویژه ختم بخیر می‌شود. در این بین علیرضا منصوریان و مهدی هاشمی‌نسب نیز وارد شدند و به آرام‌ شدن فضا کمک کرده‌اند. جنجالی که از خطای اکبر ایمانی بر روی صابر حردانی آغاز شد و اینگونه ادامه پیدا کرد.

دیدگاه‌ها