کد خبر : 1724043 | 18 آذر 1399 ساعت 08:57 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم درست پورموسوی؛ اینبار دستیار ایرانی

سیروس پورموسوی که در دوران حضور در فولاد از مربی خارجی در ترکیب کادر فنی و به عنوان دستیار اول بهره می برد اینبار رو به مربی ایرانی آورده و بهتر جواب گرفته است.

تصمیم درست پورموسوی؛ اینبار دستیار ایرانی  

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین پیروانی که همانند سیروس پورموسوی سرمربیگری در تیم ملی جوانان را تجربه کرده و هدایت گر این تیم به جام جهانی بوده و البته در برهه ای هدایت تیم ملی امید را هم برعهده داشته در صنعت نفت به عنوان دستیار نقش پررنگی در موفقیت های تیم داشته و این به  خاطر  اعتماد و فضایی است که سیروس پورموسوی در اختیار این مربی جوان قرار داده است. 

 

معمولاد مربیان چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک مربیانی را به عنوان دستیار انتخاب می کنند که داعیه سرمربیگری نداشته باشند اما سیروس پورموسوی دستیاری را برای خود انتخاب کرد که در گذشته بارها و بارها فضای سرمربیگری را تجربه کرده و این تصمیم درستی است. مربی ای که به عنوان دستیار فضای سرمربیگری را تجربه کرده بهتر می تواند و در شرایط بحرانی به سرمربی کمک کند. نکته قابل تامل در مورد کادر فنی نفت رابطه خوب و صمیمانه ای است که میان امیر حسین پیروانی و سیروس پورموسوی وجود دارد؛ در صنعت نفت طراحی تمرینات و اجرای آن برعهده امیر حسین پیروانی است و این به خاطر حسن اعتماد سرمربی صنعت نفت به این مربی است؛ امیر حسین پیروانی که در دانشگاه بدنسازی را تدریس می کند توامان کار بدنسازی تیم را هم انجام می دهد و در نتیجه صنعت نفت در حالی که خیلی از بازیکنان خود را درفصل جدید از دست داده خیلی زود به هارمونی و هماهنگی لازم رسیده و در هفته های ابتدایی یکی از تیم های موفق لیگ برتر بوده است.

 

البته باید به این نکته اشاره کرد سیروس پورموسوی در صنعت نفت به خوبی نشان داد در روزهای بد هم می تواند تیم خوبی بسازد. نکته قابل توجه در مورد این مربی مشکی پوش میدان دادن به جوان ها در ترکیب صنعت نفت بوده است. کاری که خیلی از مربیان ایرانی به بهانه نتیجه گرایی انجام نمی دهند و اگر قرار باشد به جوان ها بازی دهند در دقایق پایانی بازی این کار را انجام می دهند.

دیدگاه‌ها