کد خبر : 1724065 | 18 آذر 1399 ساعت 10:43 | 42.6K بازدید | 1 دیدگاه

عجیب‌ترین شادی گل هفته؛ بیا داد بزنیم (عکس)

مدافع جدید استقلال در دو بازی قبلی به خاطر حضور وریا یک خط جلوتر بازی کرد اما شب گذشته در پست تخصصی اش به میدان رفت.

عجیب‌ترین شادی گل هفته؛ بیا داد بزنیم (عکس)

به گزارش"ورزش سه" احمدموسوی در بازی برابر صنعت نفت در حالی در پست دفاع راست بازی کرد که وریاغفوری کاپیتان و ستاره کلیدی تیم به دلیل مصدومیتی عجیب این بازی را از دست داده بود. موسوی که در پست تخصصی اش با انگیزه و پرتلاش بازی کرد روی گلی که زد توانایی های خود را نشان داد.


در بازی شب گذشته مدافعان کناری استقلال مسئولیت زیادی داشتند؛ صنعت نفت روزنه های میانی را بسته بود و این باعث شد تا موسوی در راست و نادری در چپ بار اصلی حملات تیم را به دوش بکشند و جالب است که روی گل استقلال هر دو مدافع کناری که امسال به استقلال آمده اند نقش اساسی داشتند.


نادری با دریبل های خاص خودش چند نفر را جا گذشت و توپ را به قائدی داد، قائدی نفوذ کرد و به سمت دروازه شلیک کرد و موسوی توپی را که دروازه بان برگشت داده بود به تور چسباند. در صحنه گل هر دو مدافع کناری استقلال در هجده قدم بودند و موسوی مدافع راست این تیم تا روی خط دروازه هم رفته بود.


استقلال در دهه های اخیر همواره محل تولد بهترین مدافعان راست بوده است. از جواد زرینچه و محمود نوازی تا خسروحیدری و وریا غفوری ، همیشه کلیدی ترین بازیکنان آبی ها در این جناح بازی می کردند و به نظر می رسد این سنت کماکان ادامه خواهد یافت. 


البته که وریا برمی گردد اما حضور موسوی در سمت راست دست فکری را برای استفاده همزمان از هر دوبازیکن باز می گذارد و این می تواند قدرت جالب توجهی به این بخش از تیم استقلال بدهد. 


مدافع راست 28 ساله استقلال دیشب اولین گلش را با لباس این تیم به ثمر رساند تا به نوعی جایگاهش را در تیم و پیش هواداران مستحکم تر کند؛ گلی که می توانست سه امتیازی باشد هرچند در نهایت یک امتیاز بیشتر برای استقلال نیاورد.

 

1551395

 

1551399

 

1551398

 

1551396

دیدگاه‌ها