کد خبر : 1724129 | 18 آذر 1399 ساعت 15:40 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

نقش مسیح در شکل گرفتن دفاع 4 نفره مس

مسیح زاهدی یکی از نفراتی است که محمد ربیعی حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

نقش مسیح در شکل گرفتن دفاع 4 نفره مس

به گزارش "ورزش سه"، زاهدی در اولین دیدار مس رفسنجان مقابل استقلال یکی از نفرات ثابت این تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر بود ولی پس از این مسابقه به دلیل ابتلا به کرونا از دسترس محمد ربیعی خارج شد و این مربی برای پر کردن جای خالی او به زحمت زیادی افتاد.


ربیعی که در پنجره پیش فصل سعی کرده تیمی جوان، با میانگین قدی بالا و همینطور با تجربه را در کنار هم جمع کند، مسیح زاهدی را به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش انتخاب کرد تا در کنار حامد نورمحمدی، تشکیل دهنده قلب خط دفاعی مس باشند.


این بازیکن اما پس از دیدار برابر استقلال به کرونا مبتلا شد و دیدار حساس برابر گل گهر سیرجان را از دست داد؛ مسابقه ای که نارنجی پوشان رفسنجانی دو بار دروازه خودشان را باز شده دیدند و غیبت این بازیکن مشخص بود.


در دو دیدار بعدی این مدافع میانی با پشت سر گذاشتن دوره درمان به ترکیب اصلی رسید تا ربیعی بدون اینکه دست به عقیل کعبی در پست دفاع راست بزند و او را در قلب خط دفاعی جانشین زاهدی کند، ترکیب 4 نفره خط دفاعی مورد علاقه خود را انتخاب کند؛ جایی که محمد آقاجان‌پور در است، نورمحمدی و مسیح در دفاع مرکزی و عقیل کعبی در دفاع چپ بازی می کنند.


مس رفسنجان طی دو بازی گذشته یکبار دروازه‌اش مقابل تراکتور باز شده و در آن مسابقه زاهدی یکبار هم تیرک دروازه تیم میهمان را لرزاند، تا نشان دهد در روز خوبش می تواند در بخش تهاجمی هم به قوای تیم ربیعی که در سال های گذشته سابقه همکاری با او را دارد، اضافه کند.

دیدگاه‌ها