کد خبر : 1724147 | 18 آذر 1399 ساعت 17:32 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور تارتار، حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم

عیدی: سرمربی تیم‌ملی، جوانان پیکان را هم ببیند

مدافع راست تیم پیکان تهران می‌گوید تیم‌های تحت هدایت مهدی تارتار حریفان قدرتمندی برای لیگ برتری‌ها هستند.

عیدی: سرمربی تیم‌ملی، جوانان پیکان را هم ببیند

مجید عیدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی پیکان مقابل گل‌گهر سیرجان بیان کرد: ما می‌دانستیم که بازی سنگینی پیش رو داریم. به همین خاطر خودمان را از لحاظ ذهنی و روحی آماده کرده بودیم. کادرفنی نیز آنالیز دقیقی از تیم گل‌گهر داشت و نکات فنی مهمی را به ما گوشزد کرده بود. خداراشکر که توانستیم خواسته های مربیان را در زمین اجرا کنیم و به 3 امتیاز مهم برسیم.
وی درباره اینکه تیمش در طول مسابقه تحت فشار بود، تاکید کرد: این موضوع طبیعی بود. ما در 7 دقیقه با دو گل از حریف پیش افتادیم و در این شرایط گل‌گهر به عنوان یک حریف قدرتمند و مدعی می‌خواست فشار بیاورد. آنها نمی‌خواستند در خانه بازنده باشند و تلاش زیادی هم برای جبران نتیجه انجام دادند. با این حال ما بازی برنامه و منطقی ای را انجام دادیم. بین دو نیمه هم کادرفنی نکات فنی را یادآوری کردند و در نیمه دوم هم خوب کار کردیم. 


مدافع پیکان درباره اینکه گل‌گهری ها ادعا دارند تیمش با چاشنی شانس برنده شده، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. ما در هر بازی با استراتژی وتاکتیک خاص به زمین می‌رویم.در نیمه دوم بازی دیروز هم به دنبال آن بودیم که از ضدحملات استفاده کنیم. اتفاقا چند موقعیت خوب هم به دست آوردیم که با بدشانسی از دست دادیم. اگر آن توپ ها وارد دروازه می‌شد گل‌های بیشتری هم می‌زدیم و با اختلاف بیشتری برنده می‌شدیم.


عیدی درباره موفقیت‌های پیکان در لیگ بیستم خاطرنشان کرد:تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد. آقای تارتار و همکاران ایشان هرجا کار کردند به خوبی از نظر روحی و فنی تیم را آماده می‌کنند. شک نکنید با حضور آقامهدی پیکان دیگر مثل سال های گذشته نیست و هرگز حریف دست و پا بسته ای برای تیم های لیگ برتری نیستیم. در هر بازی برای بردن به زمین می‌رویم و بی تردید می‌توانیم روزهای خوب بیشتری را هم رقم بزنیم.


عیدی ادامه داد: ما امسال در پیکان جوانان خوبی داریم که همگی آینده روشنی دارند. از کادرفنی تیم ملی و به خصوص آقای اسکوچیچ می‌خواهم به تیم ما توجه ویژه‌ای داشته باشند و بازی هایمان را ببینند. قطعا با ادامه روند کنونی چند بازیکن از تیم ما می‌توانند به تیم ملی هم برسند.


وی در پایان درباره بازی با آلومینیوم اراک گفت:‌بازی دشواری با آلومینیوم داریم. آنها برای کسب امتیاز به زمین می‌آیند اما ما نیز می‌خواهیم روندمان را حفظ کنیم. شک نکنید به دنبال یک پیروزی دیگر هستیم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و به هدفمان که همان کسب 3 امتیاز است برسیم.

دیدگاه‌ها