کد خبر : 1724186 | 18 آذر 1399 ساعت 20:40 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق رئال و یونایتد روی نیمکت تیم ملی هلند

رود فان نیستلروی، ستاره سابق هلند به کادر فنی تیم ملی این کشور ملحق می شود.

ستاره سابق رئال و یونایتد روی نیمکت تیم ملی هلند

به گزارش "ورزش سه"، شرایط بعد از جدایی رونالد کومان برای تیم ملی هلند چندان مساعد نیست و فرانک دی بوئر در دوران کوتاه مدت حضور خود نتایج چندان خوبی نگرفته است. حالا اخبار حاکی از اضافه شدن رود فان نیستلروی به کادر فنی این تیم است.  فرانک دی بوئر ماه گذشته ابراز امیدواری کرد بود رود فان نیستلروی به کادر فنی او در تیم ملی هلند بپیوندد و به نظر می رسد حالا این اتفاق رخ داده است.

 

1165396

 

پس از قرعه کشی مقدماتی جام جهانی، دی بوئر مدعی شد فان نیستلروی موافقت کرده است که دستیار او شود و او به زودی به کادر فنی لاله های نارنجی اضافه شود. البته در گذشته نیز چنین پیشنهادی به ستاره گلزن و سابق رئال مادرید و منچستریونایتد داده شده بود، اما فان نیستلروی پیش از این به دلیل در دست داشتن هدایت تیم زیر 18 سال آیندهوون این فرصت را رد کرده بود. با این حال نیستلروی حالا دوره دوم حضور خود در تیم ملی هلند را تجربه می کند، زیرا پیش از این بین سالهای 2014 تا 2016 و در دوران دنی بلیند دستیار بوده است.

 

دی بوئر امیدوار است تا زمان تشکل اردوی جدید تیمش در ماه مارچ، ون نیستلرووی را در در کنار خود ببیند. او در کنار دویت لودویگز دستیار دوم هلند خواهد بود.

دیدگاه‌ها