کد خبر : 1724389 | 19 آذر 1399 ساعت 20:47 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

مهرام آینده سازان را در هم کوبید

دومین باخت جوانان ایران در لیگ بسکتبال

تیم مهرام تهران موفق شد در یک بازی راحت، با اختلاف ۶۹ امتیازی تیم آینده سازان را از پیش رو بردارد.

دومین باخت جوانان ایران در لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در ادامه برگزاری بازی‌های عقب افتاده لیگ‌ برتر بسکتبال مردان، امروز (چهارشنبه) ۱۹ آذر ۱۳۹۹ دو دیدار از گروه ب این مسابقات برگزار شد که دو تیم مهرام تهران و مس کرمان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

 

در نخستین بازی امروز، تیم مس کرمان با نتیجه ۸۵ - ۶۹ تیم کوچین آمل (جوانان ۲۰۲۰ ایران) را شکست داد تا دومین باخت شاگردان نوری در لیگ این فصل را رقم بزند. نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر رقم خورد:

 

کوارتر اول: ۱۹ - ۳۱ مس کرمان

کوارتر دوم: ۱۳ - ۱۴ مس کرمان

کوارتر سوم: ۱۵ - ۲۲ مس کرمان

کوارتر چهارم: ۲۲ - ۱۸ کوچین

 

علی شهریاری پوینت گارد تیم کوچین با کسب ۲۰ امتیاز در این دیدار، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد، اما ابراهیم بیگی شنتر تیم مس کرمان با کسب ۱۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۳ پاس کل و تاثیرگذاری ۲۲، تاثیر گذارترین بازیکن زمین شد.

 

در دیگر بازی امروز هم مهرام تهران موفق شد دومین یپروزی خود در لیگ را را با در هم کوبیدن تیم آینده سازان تهران کسب کند. شاگردان آرزومندی این دیدار را با نتیجه ۱۰۹ - ۴۰ پیروز شدند. نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

 

کوارتر اول: ۳۵ - ۹ مهرام

کوارتر دوم: ۱۹ - ۱۰ مهرام

کوارتر سوم: ۲۷ - ۱۳ مهرام

کوارتر چهارم: ۲۸ - ۸ مهرام

 

در پایان این بازی "ترل ترنت" با کسب ۱۸ امتیاز برای مهرام، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد، اما مسعود سلیمانی فوروارد قدرتی مهرام با کسب ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس گل تاثیرگذارترین بازیکن دیدار بود. سلیمانی تاثیرگذاری ۲۱ را از خود بر جای گذاشت.

 

دیدگاه‌ها