کد خبر : 1724434 | 20 آذر 1399 ساعت 01:35 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرار از قرعه سخت؛ چشم انتظار دوشنبه

پورتو با طارمی حریف احتمالی رئال در یک هشتم

رئال مادرید توانست با برتری 2-0 بر گلادباخ به عنوان تیم اول راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود. تنها 4 تیم در دور بعد می توانند به رئال برخورد کنند.

پورتو با طارمی حریف احتمالی رئال در یک هشتم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به یک پیروزی برای قطعی کردن صعودش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیاز داشت و به آن هم دست یافت. رئال با دو ضربه سر کریم بنزما برنده شد و به لطف تساوی شاختار و اینتر توانست به عنوان تیم اول راهی دور یک هشتم نهایی شود.

 

 

1551929

 

 

سه تیم اسپانیایی اتلتیکو، بارسا و سویا در گروه های خود دوم شده اند و رئال قطعا در یک هشتم نهایی به آنها برخورد نخواهد کرد.

با مشخص شدن تکلیف همه گروه ها رئال تنها شانس برخورد با 4 تیم لاتزیو، پورتو، لایپزیش و آتالانتا را دارد که به نسبت، حریفان ساده تری هستند. رئال در صورت دوم شدن باید بازی برابر دورتموند، بایرن، یوونتوس، لیورپول، چلسی و سیتی را انتظار می کشید که به مراتب رقبای دشوارتری بودند.

رئال در حالی تیم اول گروهش شد که حتی ممکن بود راهی لیگ اروپا شده یا تیم آخر گروهش لقب بگیرد ولی بهترین نمایش فصل رئال، در نهایت منجر به صدرنشینی این تیم شد.

 

 

1540112

 

 

برخورد رئال با پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، می تواند جذابیت های زیادی برای مردم کشورمان داشته باشد. پورتو امروز با دو گل بر المپیاکوس پیروز شد در حالی که پیش از این صعودش به عنوان تیم دوم قطعی شده بود.

قرعه کشی یک هشتم نهایی دوشنبه هفته بعد ساعت 14.30 به وقت ایران خواهد بود.

 

 

1551969

دیدگاه‌ها