کد خبر : 1724489 | 20 آذر 1399 ساعت 12:00 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس واسکز:

تمدید با رئال مادرید؟ این یک مسئله پیچیده است

لوکاس واسکز، وینگر اسپانیا که رئال مادرید به احتمال تمدید قرارداد با این تیم واکنش نشان داد.

تمدید با رئال مادرید؟ این یک مسئله پیچیده است

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز بازیکنی بوده که در فصول گذشته انتقادات زیادی نسبت به عملکرد او در رئال مادرید مطرح شده است اما این بازیکن در چند بازی قبلی با توجه به مصدومیت دنی کارواخال و آلوارو اودریوزولا در پست دفاع راست به میدان رفت و اتفاقاً نمایش فوق العاده ای را از خود ارائه داد.

 

 

1552077

 

 

واسکز شب گذشته نیز در جدال حیاتی رئال مادرید مقابل مونشن‌گلادباخ در ترکیب اصلی تیم زین الدین زیدان قرار داشت و یکی از بهترین بازیکنان لوس بلانکوس بود. این وینگر اسپانیایی در پایان بازی به احتمال تمدید قرارداد با رئال مادرید واکنش نشان داد و گفت: " این یک مسئله پیچیده است. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. من خودم را وقف کار و تلاش می‌کنم اما بعضی اوقات در فوتبال رخ دادن چنین مسائلی فقط به یک طرف بستگی ندارد. با این حال من از حضور در رئال مادرید بسیار خوشحال هستم."

 

واسکز در ادامه گفت: "  هم این بازی و هم بازی در میلان بسیار خوب بود.  ما نشان داده ایم که تیم توانایی انجام چه کارهایی را دارد.  رودریگو بازیکن بزرگی است و بازی کنار او بسیار آسان است زیرا او فوتبال را به خوبی درک می کند.

 

 

1552078

 

 

ما به یک پیروزی احتیاج داشتیم.  این برای مربی و ما مهم بود. ما با هم یک تیم عالی می سازیم و در آنچه قادر به انجام آن هستیم تردیدی نداریم. "

 

دیدگاه‌ها