کد خبر : 1724495 | 20 آذر 1399 ساعت 13:20 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

این آخرین فصل حضور زیدان در رئال خواهد بود؟

دیاریو گل گزارش داده که زین‌الدین زیدان در پایان فصل از رئال مادرید جدا خواهد شد.

این آخرین فصل حضور زیدان در رئال خواهد بود؟

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های گذشته و بعد از شکست مقابل تیم های شاختار و آلاوس انتقادات نسبت به سرمربی فرانسوی رئال مادرید به اوج خود رسید و حتی شایعاتی در رابطه با احتمال برکناری زین الدین زیدان و انتخاب مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی کهکشانی ها به گوش رسید.

 

 

1552107

 

 

اما مرد فرانسوی بدون توجه به حواشی و شایعات روی کار خود تمرکز کرد و رئال بعد از پیروزی در این دیدار سخت ابتدای هفته مقابل سویا، شب گذشته مونشن گلادباخ را هم در جدالی سرنوشت ساز شکست داد تا لوس بلانکوس به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

زیدان شب گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی برابر مونشن‌گلادباخ اعلام کرد که او هرگز الکس فرگوسن رئال مادرید خواهد شد و به شکل طولانی مدت روی نیمکت این تیم نخواهد نشست. اکنون در همین ارتباط دیاریوگل ادعای عجیبی را مطرح کرده و مدعی شده که این آخرین فصل حضور مرد فرانسوی روی نیمکت کهکشانی‌ها خواهد بود.

 

 

1552101

 

 

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این منبع اسپانیایی زیدان از رئال مادرید انتظار داشته که بازیکنانی نظیر پل پوگبا، ادواردو کاماوینگا و سادیو مانه را به خدمت بگیرد اما باشگاه به وعده‌های خود عمل نکرده است و به همین خاطر سرمربی فرانسوی در پایان فصل در یک توافق دو طرفه از رئال مادرید جدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها