کد خبر : 1724505 | 20 آذر 1399 ساعت 14:55 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

رودریگو گوئس؛

رئال ثابت کرد؛ مهم چگونه تمام کردن است

ستاره برزیلی رئال می گوید بد شروع کردن رئال در لیگ قهرمانان(شکست خانگی از شاختار) مهم نبود بلکه مهم این بود که چگونه کار را تمام کند.

رئال ثابت کرد؛ مهم چگونه تمام کردن است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته ماموریت خود را به بهترین شکل انجام داد و با برتری 2-0 بر گلادباخ توانست راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود. با تساوی اینتر و شاختار، کهکشانی ها صدر جدول را نیز تصاحب کردند و قطعا قرعه ای ساده تر در دور بعد نصیب شان می شود.

هر دو گل رئال را کریم بنزما با ضربات سر به ثمر رساند. یکی روی سانتر لوکاس واسکز و دومی نیز روی ارسال عالی رودریگو گوئوس.

 

 

1552122

 

 

رودریگوی 19 ساله در پایان بازی گفت:« خوشحالم که صعود کردیم و مهمتر اینکه صدرنشین شدیم. صعود هدف اول بود و باید بگویم مهم نیست چطور شروع می کنید، مهم این است چگونه تمام می کنید. خوشحالم چون رئال حالا جایی است که باید باشد.»

 

 

1552123

 

 

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال هم گفت:« شکست هفته قبل در زمین شاختار کار را برای مان دشوار کرد ولی برابر تیم خوب گلادباخ توانستیم برنده شده و صعود کنیم. دو برد متوالی برابر اینتر هم نقش مهمی در این صعود داشت. فکر می کنم امشب بهترین بازی فصل مان را انجام دادیم. دو گل زدیم و شانس های زیادی هم برای افزایش گل های مان داشتیم.»

دیدگاه‌ها