کد خبر : 1724516 | 20 آذر 1399 ساعت 15:49 | 139.1K بازدید | 1 دیدگاه

تنها چند ماه تا فروپاشی

یک تصویر شاد و نگران کننده برای رئال! (عکس)

رئال مادرید پس از برتری 2-0 بر گلادباخ به عنوان تیم نخست راهی دور بعد لیگ قهرمانان شد تا حال و هوای این تیم بار دیگر آفتابی شود اما......

یک تصویر شاد و نگران کننده برای رئال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست با دو گل کریم بنزما بر گلادباخ پیروز شد و با تساوی بدون گل اینتر و شاختار، تیم اول گروهش لقب گرفت.

پس از یک هفته سخت و پرفشار، رئال حالا نفسی به راحتی می کشد.

هر دو گل رئال را کریم بنزما با ضربات سر به ثمر رساند تا مرد برتر میدان لقب بگیرد اما سرخیو راموس، لوکاس واسکز و لوکا مودریچ نیز دیگر ستاره های شب درخشان رئال برابر گلادباخ بودند.

 

 

1551931

 

1551930

 

 

سرخیو راموس پس از سه هفته غیبت به ترکیب رئال برگشت و با خود نظم از دست رفته را به دفاع برگرداند. او مثل همیشه پرصلابت بود.

لوکاس واسکز برای چندمین هفته متوالی به عنوان دفاع راست، جای خالی دنی کارواحال را به بهترین شکل پر کرد. او شب گذشته مثل برق و باد از دفاع به حمله و برعکس در رفت و آمد بود و پاس گل اول را نیز ارسال کرد.

 

 

1552151

 

 

لوکا مودریچ هافبک 35 ساله و مرد سال 2018 فوتبال جهان نیز نمایشی خیره کننده داشت. او در مرکز میدان همه کاره بود و یک توپ او با بدشانسی به تیر خورد و یک گل هم به ثمر رساند که توسط وی ای آر به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

در پایان بازی سرخیو راموس دو عکس در اینستاگرامش منتشر کرد. یکی همراه  کریم بنزما و دیگری همراه با بنزما، مودریچ و لوکاس.

لوکا مودریچ زیر عکس راموس و بنزما به شوخی نوشت:« سرخیو اسبت را کجا بسته ای؟»

 

 

1552148

 

 

در نگاه اول همه چیز در رئال آفتابی و عالی است اما در تصویر شاد 4 نفره، یک نکته نگران کننده هم دیده می شود. قرارداد راموس، لوکاس و مودریچ در پایان همین فصل تمام می شود و قرارداد هیچکدام نیز تمدید نشده است.

 

 

1552147

 

 

هنوز مشخص نیست برنامه باشگاه برای تمدید با این بازیکنان چه خواهد بود ولی هر سه، شب گذشته ثابت کردند که لایق ادامه حضور در رئال هستند. لوکاس واسکز در پایان بازی و در پاسخ به سوالی در مورد تمدید گفت که این مساله ای پیچیده است و همه چیز به نظر خودش بستگی ندارد.

لوکا مودریچ در چند ماه اخیر بارها از تمایلش برای بازنشستگی در رئال صحبت کرده و البته تاکید داشته است که این علاقه باید دو طرفه باشد.

داستان تمدید سرخیو راموس نیز چند ماه است به سوژه رسانه ها تبدیل شده است. کاپیتان قراردادی دو ساله و شایسته نام و اعتبارش می خواهد ولی رئال طبق سنت همیشگی به بازیکنان بالای 30 سال، قرارداد سال به سال پیشنهاد می دهد.

 

بالاخره سرنوشت تمدید این سه ستاره به کجا ختم خواهد شد؟ رئال را می توان بدون راموس و مودریچ تصور کرد؟

 

 

 

دیدگاه‌ها