کد خبر : 1724552 | 20 آذر 1399 ساعت 18:26 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

سنت شکنی زیدان؛ رئال بالاخره آقای گروه شد

رئال با هدایت زیدان بالاخره توانست به عنوان تیم اول از گروه خود در لیگ قهرمانان صعود کند.

سنت شکنی زیدان؛ رئال بالاخره آقای گروه شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید در حالی پای به هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان گذاشت که می توانست صدرنشین شود، سوم شده به لیگ اروپا برود و یا حتی تیم چهارم گروهش لقب بگیرد.

در نهایت اما رئال توانست با پیروزی 2-0 بر گلادباخ و به لطف تساوی اینتر و شاختار به عنوان تیم اول صعود کند. این برای اولین بار تحت هدایت زین الدین زیدان است که رئال در دور گروهی صدرنشین گروهش می شود.

 

 

1552125

 

 

زیدان 4 ژانویه 2016 جانشین رافا بنیتس شد در حالی که پیش از آن، کار صعود رئال به یک هشتم نهایی به عنوان تیم اول گروه و بالاتر از پی اس جی مسجل شده بود. رئال در نهایت توانست برای یازدهمین بار قهرمان شود.

یک سال بعد رئال در گروه خود پس از دورتموند دوم شد و در نهایت نیز برای بار دوازدهم قهرمانی را کسب کرد. فصل 18-2017 نیز رئال در گروه خود پس از تاتنهام دوم شد ولی در پایان فصل توانست قهرمانی شماره 13 خود در چمپیونزلیگ را کسب کند.

فصل گذشته رئال مادرید با مربیگری زیدان در گروه خود پس از پی اس جی دوم شد ولی این بار در یک هشتم نهایی با شکست از سیتی نتوانست کاری از پیش ببرد.

 

 

1551954

 

 

فصل 19-2018 که زیدان هدایت رئال را در ابتدای فصل بر عهده نداشت، این تیم توانسته بود به عنوان صدرنشین صعود کند و در یک هشتم نهایی برابر آژاکس حذف شد.

 

امسال در یک هشتم نهایی یکی از تیم های لاتزیو، لایپزیش، پورتو و آتالانتا به رئال برخورد خواهند کرد.

 

 

دیدگاه‌ها