کد خبر : 1724573 | 20 آذر 1399 ساعت 20:32 | 97.2K بازدید | 1 دیدگاه

پرده جدید از رقابت دو اسطوره فوتبال

جنجال خواهر کریس: مسی در حال پرستش رونالدو

خواهر کریستیانو رونالدو عکسی را در اینستاگرام منتشر کرده که بدون شک جنجالی خواهد شد. عکسی که در آن مسی در حال پرستش کریستیانو تصویر شده است.

جنجال خواهر کریس: مسی در حال پرستش رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، خواهر کریستیانو رونالدو، الما آویرو، با انتشار عکسی در حساب اینستاگرام خود واکنشهای زیادی برانگیخته و عکس او بسیار جنجالی شده است. بعد از پیروزی 3-0 یوونتوس بر بارسلونا در روز سه شنبه که با دو بار گلزنی رونالدو به بارسا همراه بود خواهر رونالدو تصویری از دو اسطوره دنیای فوتبال را منتشر کرد که مسی را در حال پرستش رونالدو نشان می داد.

 

1552244

 

رونالدو در این بازی دو بار از روی نقطه پنالتی دروازه تیم لیونل مسی را باز کرد تا باعث صعود تیمش یوونتوس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان شود.

 

رونالدو بعد از بازی فگت لیونل مسی را هیچوقت رقیب خود ندیده است. با اینحال به نظر می رسد خواهر کریستیانو نظر دیگری دارد. او برای ستایش برادرش از حساب اینستاگرامی خود استفاده کرد تا با انتشار یک عکس جنجال‌آفرین شود.

 

1552246

 

در عکس منتشر شده توسط خواهر کریستیانو رونالدو، برادر او همچون یک الهه بر روی سکویی ایستاده و در حال شادی بعد از گل دیده می شود. لیونل مسی اما در مقابل او قرار گرفته و در حالی شبیه به دعا کردن، در حال پرستش رونالدو به مثابه خدای فوتبال دیده می شود.

 

خواهر رونالدو در زیر این عکس در اینستاگرام خود نوشت:" سلطان من. بهترین تاریخ. مایه غرور زندگی ام".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها