کد خبر : 1724591 | 20 آذر 1399 ساعت 22:43 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

شک نکنید زیزو در برنابئو می‌ماند

حمایت رئیس سابق رئال از مربی‌گری زیدان

رئیس سابق باشگاه رئال مادرید شایعات درباره اخراج زیدان سرمربی رئال و جانشینی او با پوچتینو را رد کرد و گفت زیر سوال بردن زیدان بی‌مورد است.

حمایت رئیس سابق رئال از مربی‌گری زیدان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته پرفشار برای زین الدین زیدان و انتشار شایعات متعدد درباره اخراج او از رئال مادرید و مطرح شدن نام‌هایی برای جانشینی او از جمله مائوریسیو پوچتینو حالا به نظر می‌رسد با صعود رئال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان از شدت این فشارها کاسته شده است.

 

1552285

 

برای مثال رامون کالدرون رئیس سابق رئال مادرید در این باره صحبت کرده و ضمن اعلام اینکه در حال حاضر زیر سوال بردن زیدان بی مورد است به خبرنگاران گفت معتقد نیست که پوچتینو هدایت رئال مادرید را به عهده می‌گیرد.

 

کالدرون در گفتگو با تاک اسپورت در این باره گفت: "وقتی نتایج تیمی چیزی نیست که مردم انتظار دارند چه زیدان و چه هر مربی دیگری زیر سوال می رود. ولی با توجه به پیروزی دیشب و پیروزی ما در دو بازی اخیر به نظر من اخراج زیدان بعید است. زیر سوال بردن او در این شرایط بی مورد است".

 

1552284

 

رئیس سابق رئال مادرید در ادامه گفت: " رئال مادرید باشگاهی است که همیشه از اعضایش انتظار دارد. من همیشه گفته ام در رئال پیروزی برای خوشحال شدن و شادی نیست بلکه تعهد و اجبار است. در مورد پوچتینو باید بگویم او یکی از بهترین مربیان دنیا است و می‌تواند سرمربی هر تیمی بشود. ولی من مطمئنم زیدان اینجا می‌ماند و لیاقتش را دارد. شک نکنید که در این فصل زیدان روی نیمکت رئال خواهد نشست. برای پوچتینو آرزوی موفقیت می کنم و مطمئنم هر باشگاهی دوست دارد او مربی اش باشد".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها