کد خبر : 1724636 | 21 آذر 1399 ساعت 10:51 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: ذخیره‌های طلایی؛ بزرگترین دارایی آث میلان

استفانو پیولی بعد از پیروزی 1-0 میلان بر اسپارتاپراگ می‌گوید بازیکنان میلان که در حالت عادی کمتر به میدان می‌روند بزرگترین نقطه قوت این تیم هستند.

پیولی: ذخیره‌های طلایی؛ بزرگترین دارایی آث میلان

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان با هدایت استفانو پیولی دیشب به جمهوری چک رفت و در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ اروپا موفق شد حریف را با گل ینس پیتر هوگه با نتیجه 1-0 شکست داده و به عنوان صدرنشین گروه H به مرحله حذفی رقابتها صعود کند.

 

1552368

 

استفانو پیولی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " فصل که شروع شد من به این تیم ایمان داشتم چون ما تیم باکیفیتی داریم. یک تیم متحد و با انگیزه. ولی شکی نیست که تصورش را هم نمی‌کردیم که چنین نتایج خوبی بدست بیاوریم. ما در هر بازی با حداکثر تمرکز و تلاش بازی می‌کنیم و بلافاصله بازی را فراموش کرده و به فکر بازی بعدی هستیم. بزرگترین نقطه قوت ما بازیکنانی هستند که معمولاً کمتر به میدان می‌روند چون آنها به ما اجازه می‌دهند در شرایط فشردگی برنامه مسابقات، چه در تمرینها و چه در بازی‌ها، ریتم خوب تیم را حفظ کنیم و ثابت نگه داریم".

 

پیولی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه همه تیم‌های ایتالیایی به جز اینتر در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا صعود کرده اند، آیا این مساله برای اینتر در سری آ یک مزیت نیست گفت: " نمی دانم. راستش را بخواهید نه وقتش را دارم و نه دوست دارم راجع به حریفان مان فکر کنم. ما روی مسیر حرکت خودمان تمرکز داریم و از همین حالا برای بازی روز یکشنبه آماده می‌شویم. سعی ما این است که تا کریسمس همینطور با قدرت ادامه بدهیم و بعد کمی استراحت کنیم. می دانیم که در نیمه دوم فصل با رقبای قدرتمندی مثل اینتر، یوونتوس، ناپولی و رم مواجه خواهیم شد".

 

 

دیدگاه‌ها