کد خبر : 1725026 | 23 آذر 1399 ساعت 01:25 | 19.5K بازدید | 2 دیدگاه

اورتون 1-0 چلسی: کارلتو هنوز استاد لمپارد است

اورتون در دیداری خانگی موفق شد تیم آماده چلسی را با نتیجه 1-0 شکست بدهد.

اورتون 1-0 چلسی: کارلتو هنوز استاد لمپارد است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودند، در دیدار امشب مقابل اورتون در گلزنی توفیقی نداشتند و در نهایت با یک گل بازی را واگذار کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این بازیکنان اورتون بودند که رفته رفته بازی را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 20 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. ادوارد مندی که برای دفع توپ از دروازه خارج شده بود، روی دومینیک کالورت لوئین مرتکب خطا شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد.

گیلفی سیگوردسون پشت ضربه قرار گرفت و با فریب دروازه بان چلسی، با یک ضربه ساده حساب کار را 1-0 کرد.

 

1552918

 

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 40، اورتون می توانست به گل دوم برسد ولی این بار مندی با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی ریچارلیسون شد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در دقایق پایانی نیمه اول ادامه داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 1-0 اورتون به پایان رسید.

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه اول، میسوت مونت کار را به تساوی بکشد اما توپ روی سقف دروازه جوردن پیکفورد فرود آمد.

 

1552930

 

حملات بازیکنان چلسی ادامه داشت اما این تیم به گل نرسید. پس از بازیکنان میزبان ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 63 صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما داور بعد از استفاده از VAR، به دلیل در آفساید بودن کالورت لوئین، تصمیمش را تغییر داد.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم برای رسیدن به گل، حملاتی روی دروازه هم داشتند اما این حملات ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان یک گل به سود اورتون به پایان رسید.

دیدگاه‌ها