کد خبر : 1725141 | 23 آذر 1399 ساعت 16:18 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین گل خاقانی در زادگاه مادری (عکس)

سبحان خاقانی در نخستین حضورش به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب آبی پوشان موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در ششمین دیدار خود در لیگ برتر به مصاف شهرخودرو رفته است. در این مسابقه حضور یک چهره جدید در ترکیب آبی پوشان باعث جلب توجه هواداران این تیم شد.


سبحان خاقانی بازیکن جوان و 20 ساله آبی پوشان، نخستین بار در دیدار مقابل پیکان برای این تیم به میدان رفت و در دقایق کوتاهی که بازی کرد نیز عملکرد قابل قبولی داشت.


او در بازی مقابل شهرخودرو در ترکیب اصلی تیمش حضور پیدا کرد. در دقیقه 12 مهدی مهدی پور روی یک صحنه توپ را از بازیکن شهرخودرو گرفت و با یک ارسال به داخل محوطه جریمه توپ با واکنش مدافع شهرخودرو همراه شد.


توپ سپس به سبحان خاقانی رسید و او با اینکه پشتش به دروازه شهرخودرو بود، با یک چرخش زیبا توپ را به سمت دروازه حریف شوت زد که این توپ وارد دروازه میلاد فراهانی شد.

 

1553123

 


سبحان خاقانی که یک ماه پیش با قراردادی 5 ساله به استقلال پیوست، سابقه بازی در سیاه جامگان یا همان مشکی پوشان، سایپا و تراکتور را در کارنامه دارد. او که به همراه تیم ملی نوجوانان در رقابت های جام جهانی زیر 17 سال حضور داشت، متولد بهمن 78 و در شهر مشهد است.


حالا خاقانی در زادگاه مادری اش برای نخستین بار در ترکیب استقلال حضور پیدا کرد و در دومین تجربه حضورش در میدان با لباس استقلال، موفق به گلزنی برای تیمش شد.

دیدگاه‌ها