کد خبر : 1725166 | 23 آذر 1399 ساعت 17:45 | 32.3K بازدید | 1 دیدگاه

رونالد دی بوئر:

کومان مربی خوبی است ولی دست از لجاجت بردارد

رونالد دی بوئر بازیکن سابق بارسلونا و آژاکس معتقد است رونالد کومان سرمربی بارسلونا بهتر است به سیستم کلاسیک بارسا رجوع کند.

کومان مربی خوبی است ولی دست از لجاجت بردارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا نتایج خوبی در فصل جاری به خصوص در لالیگا نگرفته و پس از 10 بازی با 14 امتیاز در رده نهم قرار دارد. فاصله این تیم با صدر 12 امتیاز است و این بدترین شروع آبی اناری ها در 35 سال گذشته محسوب می شود.

در اسپانیا معتقدند بازیکنان بارسا از سیستم 1-3-2-4 رونالد کومان سرمربی هلندی ناراضی هستند و معتقدند این سیستم باعث شده نتوانند درخشش لازم را داشته باشند. کومان در نشست خبری دیروز خود این ادعا را تکذیب کرد و گفت که هیچکس در این مورد با او حرف نزده و گلایه نکرده است.

 

 

1552709

 

 

رونالد دی بوئر اما معتقد است کومان بهتر است دست از لجاجت بردارد و سیستم همیشگی بارسلونا را برگرداند:« از نظر من بارسا باید 3-3-4 بازی کند. در خط حمله مهاجمان عملکرد خوبی نداشته اند و نتوانسته اند تفاوت ها را رقم بزنند. در میانه زمین نیز باید تعداد بازیکنان را بیشتر کرد. الان در عمل تنها دو نفر در میانه زمین هستند. البته من درون تیم نیستم و شاید کومان با توجه به وضعیت تیمش، بهتر می بیند که همین سیستم فعلی را ادامه دهد.»

 

کومان:« رونالد مربی خوبی است و باید به او زمان داد. واضح است که بارسا در دوران گذار به سر می برد و مربی نمی تواند مقصر اصلی نتایج بد قلمداد شود.»

 

 

1545212

 

 

دی یونگ:« فرانکی باید مسئولیت بزرگش در بارسا را قبول کند و نشان دهد که او باید گزینه اول به جای سرخیو بوسکتس باشد. او باید رهبری خط میانی تیمش را برعهده بگیرد.»

 

 

دیدگاه‌ها