کد خبر : 1725183 | 23 آذر 1399 ساعت 18:22 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: درگیری با کاپلو در مورد پلن بی؟ شوخی کردم!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر تیمش را در دیدار مقابل کالیاری شایستده تمجید دانست.

کونته: درگیری با کاپلو در مورد پلن بی؟ شوخی کردم!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر یک بار دیگر در سری آ بازی باخته را تبدیل به پیروزی کرده و با نتیجه 1-3 از سد کالیاری گذشت. آنتونیو کونته در پایان دیدار در مورد بحث و جنحجال با فابیو کاپلو بعد از دیدار مقابل شاختار و همچنین تعویض کردن کریستن اریکسن در دقیقه 58 بازی امروز تیمش صحبت کرد.

 

آنتونیو کونته گفت: "بازیکنان اینتر شایسته ستایش و تمجید هستند. ما بازی خوبی را ارائه داده و در نیمه اول موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، اما دروازه مان باز باشد. اما در ادامه بازیکنانم واکنش خوبی نشان دادند که این موضوع می تواند تاثیرگذار باشد.

 

1552083

 

اگر تیمی قادر به خلق موقعیت نشود این روند برای یک سرمربی نگران کننده است. اما السیو کرانیو، دروازه بان کالیاری ستاره بی چون و چرای مسابقه بود و البته دروازه بان شاختار نیز چهارشنبه واکنش های خوبی انجام داد.

 

تعویض شدن کریستن اریکسن در دقیقه 58؟ من عملکرد همه را ارزیابی می کنم و دوست ندارم در مورد بازیکنان به صورت مفرد صحبت کنم، اما عملکرد کلی مثبت بود. دو جنبه در مورد این بازی وجود دارد،

 

ما موقعیت های گل زیادی ایجاد کردیم ، اما نتوانستیم از همه آنها نهایت استفاده را ببریم. دو تساوی بدون گل مقابل شاختار ناامیدکننده بود و باعث حذف ما شد. پذیرش چنین نتایج ناعادلانه ای آسان نیست. ما پیش می رویم و امیدواریم که روند را بهبود ببخشیم ، برخی از بازیکنان می توانند اینتر را ترک کرده تا فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشند.

 

جنجال های بعد از بازی با شاختار و بحث با فابیو کاپلو؟ من در مورد پلن بی که برای هر سرمربی با تعویض هایش نشان داده می شود شوخی کردم. بعضی اوقات باید تیم را تهاجمی تر و گاهی دفاعی تر کنید. وقتی این کار را می کنید، فضای بیشتری برای ابتکار حاصل شده و ممکن است هر اتفاقی رخ دهد."

دیدگاه‌ها