کد خبر : 1725264 | 24 آذر 1399 ساعت 00:35 | 19.9K بازدید | 1 دیدگاه

آرسنال 0-1 برنلی: اوبامیانگ گل زد، توپچی‌ها باختند

آرسنال در دیدار خانگی مقابل برنلی با نتیجه 1-0 شکست خورد.

آرسنال 0-1 برنلی: اوبامیانگ گل زد، توپچی‌ها باختند

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها که در این دیدار با اخراج گرانیت ژاکا در دقیقه 58، ده نفره شدند، در نهایت با گل به خودی پی‌یر امریک اوبامیانگ در دقیقه 73 بازی را واگذار کردند.

بازی با برتری آرسنال آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

در دقیقه 12، آرسنالی ها اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه برنلی ایجاد کردند اما الکساندر لاکازت نتوانست از فرصت استفاده کند و بِن می با حضور به موقع دروازه تیمش را نجات داد.

دو دقیقه بعد نوبت تیم میهمان بود که اولین حرکت هجومی جدی اش را در این دیدار انجام بدهد اما کریس وود نتوانست از ارسال جی رودریگز استفاده کند و ضربه سر نصفه ونیمه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن بار دیگر آرسنالی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 21، راب هولدینگ می توانست روی ارسال ساکا گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری آرسنال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 28، بار دیگر ساکا بود که برای لاکازت موقعیت سازی کرد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که دروازه بان برنلی حضور داشت.

در دقایق پایانی نیمه اول هم برتری میزبان ادامه داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و بعد از اینکه برنلی در دقیقه 48 یک موقعیت خوب را از دست داد، در دقیقه 50، روی پاس اوبامیانگ، تی‌یرنی صاحب موقعیت شد اما ضربه او را پوپ مهار کرد.

دو دقیقه بعد نوبت ویلیان بود که با یک حرکت تکنیکی خوب، ساکا را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما این بار هم پوپ با واکنش مناسب توپ را دفع کرد.

در حالی که آرسنالی ها بازی را در دست داشتند، در دقیقه 58 گرانیت ژاکا با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد. داور ابتدا به خاطر خطای او روی مک نیل، به این بازیکن سوئیسی کارت زرد نشان داد اما بعد از استفاده از VAR مشخص شد که او بعد از خطا، ضربه ای هم با دست به گردن بازیکن حریف زده و به همین دلیل داور به او کارت قرمز نشان داد.

 

1553341

 

1553342

 

با 10 نفره شدن آرسنال، بازیکنان برنلی پیش کشیدند و در دقیقه 67، روی پاس ووست‌وود، بن می صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که برند لنو حضور داشت.

دو دقیقه بعد اوبامیانگ می توانست آرسنال را پیش بیندازد اما باز هم این واکنش خوب پوپ، دروازه برنلی را نجات داد.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 73، برنلی به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه آرسنال بود که اوبامیانگ در تلاش برای دفع توپ، آن را به اشتباه به گوشه دروازه خودی فرستاد و برنلی پیش افتاد.

 

1553343

 

بعد از این گل هم برای دقایقی بازیکنان میهمان ابتکار عمل را در دست داشتند اما هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، بازیکنان آرسنال تلاش بیشتری برای زدن گل تساوی انجام می دادند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 86، ساکا کار را به تساوی بکشد اما حضور به موقع جیمز تارکوفسکی مانع گلزنی او شد.

در نهایت تلاش شاگردان میکل آرتتا برای زدن گل تساوی ثمری نداشت و بازی با برتری 1-0 برنلی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها