کد خبر : 1725383 | 24 آذر 1399 ساعت 15:55 | 69.9K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بیلبائو

واکنش زیدان به قرعه رئال در 1/8 ‌نهایی چمپیونزلیگ

رئال مادرید که فردا باید به مصاف بیلبائو برود امروز از حریفش در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آگاه شد.

واکنش زیدان به قرعه رئال در 1/8 ‌نهایی چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی 2-0 بر اتلتیکو و فتح دربی مادرید خود را برای بازی حساس مقابل بیلبائو مهیا می کند. این بازی فردا شب برگزار خواهد شد و در واقع به دلیل حضور این دو تیم در سوپرکاپ اسپانیا که ژانویه برگزار خواهد شد، زودتر از موعد به انجام می رسد.

 

 

1552921

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« به بازیکنانم افتخار می کنم و رسیدن به موفقیت بدون اتحاد ممکن نیست. در یکی دو هفته اخیر به خوبی کار کرده ایم و در تیم هر کسی هدفش کمک به موفقیت رئال است. این بازیکنان هستند که در میدان حضور دارند و مهم است که در شرایط مطلوبی باشند و من هر پیروزی را ابتدا به نام بازیکنان می نویسم. کادر فنی و بازیکنان به یکدیگر اعتماد دارند و این لازمه موفقیت است.»

 

برخورد به آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان:« احترام زیادی برای آتالانتا قائلیم ولی این بازی سه ماه دیگر و در فوریه برگزار خواهد شد و هنوز زمان زیادی تا بازی داریم. برای من الان بازی فردا برابر بیلبائو اهمیت دارد و روی این تیم تمرکز دارم. بازی فردا فرصتی جدید برای اثبات این قضیه است که ما یک تیم واقعی هستیم.»

 

 

1553575

 

 

احتمال افت پس از سه برد متوالی(برابر سویا، گلادباخ و اتلتیکو):« موافق نیستم. این بازی هم سه امتیاز دارد و باید بگویم که پیروزی بر اتلتیکو هم سه امتیاز داشت و ما هنوز فاتح هیچ جامی نشده ایم. باید به روند بردهای مان ادامه دهیم. به چیز دیگر نباید فکر کرد.»

 

تحول رئال:« چیزی تغییر نکرده است. سخت کار می کنیم و هر روز سعی داریم قوی تر از دیروز باشیم. این روند خوب باید ادامه داشته باشد.»

 

عدم استفاده از 5 تعویض:« در سه بازی گذشته خیلی از تعویض ها استفاده نکردم ولی این موقتی است. قرار نیست تعویض کنیم تا تعویضی انجام داده باشیم. هر تغییری باید هدفمند باشد. اجبار نیست که در هر بازی از 5 تعویض استفاده کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها