کد خبر : 1725440 | 24 آذر 1399 ساعت 19:50 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

مارکینیوش:

نیمار می خواهد ریمونتادای بارسلونا را جبران کند!

مارکینیوش، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن از حضور نیمار در ترکب این تیم رضایت دارد.

نیمار می خواهد ریمونتادای بارسلونا را جبران کند!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بهترین بازی خود در ترکیب بارسلونا را در بازگشت تاریخی این تیم و برتری 1-6 مقابل پاری سن ژرمن انجام داده و چندی بعد نیز با انتقالی جنجالی راهی پاریس شد. حالا دو ماه دیگر این بار با حضور نیمار در پاریس این دو تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت و مارکینیوش مدعی شد پاری سن ژرمن نسبت به گذشته تبدیل به تیمی متفاوت شده است.

 

1553634

 

مارکینیوش گفت: "تیم ما بسیار تغییر کرده است، ما بالغ تر شده ایم و  شرایط قطعا بسیار متفاوت خواهد بود. نیمار در آن دیدار مرحله یک هشتم نهایی در سال 2017 در ترکیب بارسلونا بازی می کرد، اما اکنون او با ما است و واقعا می خواهد در این مسابقه حاضر شده و با جبران آن دیدار ما را به پیروزی برساند. نیمار بازیکن بزرگی است و در رقم خوردن ریمونتادا نقش مهمی داشت.

 

این دیدار یک دوئل فوق العاده یک چالش بزرگ خواهد بود. ما انتظار یک نبرد بزرگ را داریم و باید آماده این رویارویی باشیم. قرعه کشی را دیدیم و حریفان زیادی باقی نمانده بودند، ما نیز آماده بودیم با هر حریفی رقابت کنیم. همه ما به خود انگیزه داده و به یکدیگر گفتیم که برای دیدار باید خوب آماده شویم. پیشینه ای فوق العاده بین این دو باشگاه در لیگ قهرمانان وجود داشته و خاطرات خوب و بدی برای ما ثبت شده است."

دیدگاه‌ها