کد خبر : 1725499 | 25 آذر 1399 ساعت 10:47 | 32.8K بازدید | 2 دیدگاه

گرت بیل خواهان بازگشت به مادرید؛ اگر زیدان برود

به گزارش آ اس، گرت بیل امیدوار است فصل آینده به رئال مادرید برگردد و فصل آخر دوران قراردادش را در این تیم توپ بزند.

گرت بیل خواهان بازگشت به مادرید؛ اگر زیدان برود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس در گزارشی می گوید گرت بیل مشتاق است در پایان فصل جاری و حضور قرضی اش در تاتنهام به رئال مادرید برگردد و با یک فصل دیگر بازی در لوس بلانکوس، سال آخر قراردادش را هم در مادرید سپری کند.

 

1553741

 

تاتنهام در ماه سپتامبر امسال موفق شد گرت بیل را از رئال مادرید به صورت قرضی و به مدت یک فصل به خدمت بگیرد. این در حالی بود که ستاره ولزی در سال 2013 در حرکتی در جهت عکس‌، با قراردادی که در زمان خود رکورد دنیا را شکست از تاتنهام راهی مادرید شده بود.

 

آ اس می‌گوید گرت بیل که با زیدان رابطه بدی دارد و سرمربی فرانسوی را عامل کنار گذاشته شدن خود از ترکیب اصلی رئال و در نهایت جدا شدن قرضی از این تیم می داند امیدوار است با شرایطی که رئال در این فصل داشته در ادامه فصل زیدان از این تیم کنار گذاشته شود و شرایط برای بازگشت او مهیا شود.

 

1553740

 

این روزنامه مدعی است در صورتیکه زیدان تا انتهای فصل استعفا داده یا اخراج شود فرصت ایده آلی برای گرت بیل فراهم می شود تا به رئال بازگشته و سال پایانی قراردادش را در این تیم توپ بزند.

 

البته آ اس می گوید حتی در صورت ماندگار شدن زیدان در رئال، باز هم این احتمال وجود دارد که گرت بیل سال آینده به برنابئو برگشته و به تیم زیدان ملحق شود چرا که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه از علاقه مندان پر و پا قرص ستاره ولزی است.

 

 

دیدگاه‌ها